Minulla on sellainen ongelma, että olen tehnyt todella suuren projektin pinnacle studiolla, niin suuren, että heti kun avaan tallennetun projektin, niin kone sekoaa ja tulee "ei vastaa". Haluaisinkin nyt tietää, että mitä ominaisuutta minun pitäisi tietokoneessa päivittää että tällaiset tapahtumat loppuisivat (prosessoria, koneen muistia, kiintolevytilaa, parempi näytönohjain etc.). Koneeni on Intel Pentium 4 CPU 2,4 Ghz - 280 Gt kiintolevytilaa - 1 Gt DDR-SDRAM - GeForce4 Ti 4200. Millainen kone tuo muutenkin on, tarvitseeko pikaista päivitystä. Ensisijainen käyttötarkoitus videoeditointi. kiitos.
Vähä tuntuis ettei kyl ongelma oo koneen nopeudes.. On meinaan iha riittävästi muistia, kovalevytilaa ja prossu näyttäis olevan iha tarpeeksi nopee. Tuo näytönohjain pitäis myös olla ihan riittävä. Joten softaongelmalta vaikuttais. Toimiiko kone muuten normaalisti??
Tuon Studion kanssahan on paljonkin erilaisia ongelmia. Oletko jo ladannut viimeisimmän päivityksen josko se vaikka auttaisi. Olen saanut sen käsityksen, että tuolla Studiolla olisi hyvä ainakin jossain vaiheessa renderöidä tuotos yhdeksi aviksi ja jatkaa taas menoa. Mutta ilmeisesti tämä vasta siinä vaiheessa kun aloittaa DVD:n teon tai palauttamisen nauhalle. EDIT: Niin mikä on siis niin suuri projekti? Voihan se olla, että joku sisäinen bitti heittää Studiossa persiilleen? Olen itse Sony Vegasilla editoinut videon jossa oli 140min edestä videota ja 220min edestä audiota. Ja meikäläisen kone on "puolet" tuosta sinun myllystäsi.
Mutta jos haluan myöhemmin vielä tehdä jotain muutoksia, niin se ei taida oikein onnistua jos kuvassa näkyy tekstiä... ettei oikein voi... kyllä sen varmaan täytyy olla vika Pinnaclessa, harmillista ettei se tarjoa minkään sorttista päivitystä tähän ongelmaan!