Pinnacle Studio

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by sasi, Jun 16, 2004.

1. sasi

sasi Guest

Eli kun rupeaa Editoimaan video kuvaa niin saakos niitä [bold]A ja B kirjaimet[/bold] sekä [bold]Plus Pro[/bold]tekstejä pois jotenkin ???
    esim.Edit-Show Transitions-HFX video and film

2. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Ei saa muuta kuin rahalla, ostamalla Pinnaclelta "avaimet" noihin. Käytä Hollywood FX for Studio, Alpha Magic sekä Standard Transitions. Ne sisältyy ohjelman perushintaan jonka toivon mukaan kuitenkin olet maksanut...;-)

3. sasi

sasi Guest

Juu ostettu on ohjelmisto,tuli Dc10Plus kortin mukana.
    Olishan noita "toimivia" saannu olla enemmänkin kuin vain 3.
    Mutta täytyy tyytyä sitten niihin.

4. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    " saannu olla enemmänkin kuin vain 3"

Mitä tarkoitat 3:lla? En muista tarkalleen kuinka monta erilaista siirtymää Studio 8:ssa on mutta ainakin 9-versiossa on 74 kpl Standard Transitions, yli 100 kpl Alpha Magic ja 16 kpl Hollywood FX:ää.
    Studio 8:ssa on varmasti lähes saman verran.

Noista käytän lähes pelkästään Standard versiot Fade in or Out sekä Dissolve...;-)

5. sasi

sasi Guest

no ei mulla Alpha Magic:ssa oo kuin n.50 :)
    Pärjättävä niillä on ;)

6. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    "ei mulla Alpha Magic:ssa oo kuin n.50"

Ihmettelin tosiaan laskiessani noita että jostain syystä Studio 9:ään on täytynyt tulla roimasti lisää näitä Alpha Magiceja...

Tosin olen edelleen sitä mieltä että valtaosa näistä aivan turhia. Itse en saisi koskaan kuvauksiani editoitua jos rupeaisin "sovittamaan" vuoronperään kaikkia noita siirtymiä löytääkseni jonkun sopivan...;-)

7. wolle

wolle Guest

Ostin noin kuukausi sitten Studio 9 ohjelman jenkeistä.
    Himassa sitten huomasin, että kaikki liikkuvat menut ovat NTSC formaatissa jolloin en saa liitettyä PAL videota siihen.
    Mikä siis avuksi??? Kuinka saisin nuo menut muutettua PAL formaattiin??

8. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Minulla on se kuva että tuosta Studion jenkkiversioista voi olla paljon muutakin riesaa joten itse kyllä toteaisin että oppirahat on maksettava ja haksisin Gigantista uuden Pal-version hintaan 69€. Jenkkiversio esimerkiksi ei kuulemma myöskään kaappaa videota kamerasta PAL-muodossa. En tiedä tarkalleen miten tuo ero käytännössä vaikuttaa eri toimintoihin mutta sen tiedän on usein Pinnaclen keskustelufoorumilla kysytään saisiko vahingossa ostetun NTSC-version vaihdettua eurooppalaiseen...

9. wolle

wolle Guest

Kyllä se kaappaa PAL muodossa. Sen saa valita.

Share This Page