Olen todellinen vasta-alkaja dvd:n teon kanssa ja urakka on muutoin onnistuneesti melkein päätöksessä, mutta mutta.. Olen aloittanut videoni ns. valmiilla taustakuvalla, johon olen kirjoittanut esityksentiedot. Samaa taustaa olen käyttänyt myös keskellä videota ikäänkuin siirtymänä ja inforuutuna. Nyt tuo kurja ohjelma lätkäyttää aina tekstin päälle Pinnacle-logon ja enkä osaa sitä poistaa.. Ajattelin, että ehkä se häipyy viimeistellessäni levyn ja sen tein, mutta mitä kummaa, joka välissä ihku ihanan sydäntaustan ja -tekstin päällä on suurilla kirjaimilla Pinnacle. Saanko jostakin pois tuon logon?
Onko Pinnaclesi 10 vai 10 Plus? Plussassa on paljon hyödyllisiä ominaisuuksia, jotka pelkästä kympistä puuttuvat. Yrititkö saada tekstit rullaamaan? Se ei onnistu kuin Plussaversiolla. Yleensä Pinnaclessa tulee se logo päälle, kun kyseessä on efekti, joka vaatii maksullisen aktivoinnin netissä. Silloin pitäisi ilmestyä näkyviin sellainen arkun kuva ja teksti "Activate effect pack".
Hei ja kiitokset sulle! Aukaisit silmäni.. Plus-versiohan se on ja niin se kone on käskenyt tekemäänkin, en vain tajunnut, että se voisi vaikuttaa tuohon logojuttuun. On vain aina painanut sen kohdan yli, missä pitäisi nettiin mennä. Suuret kiitokset!