pitäis saada tietokone 300€-500€ hintaan

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by ujikol, May 15, 2011.

1. ujikol

ujikol Guest

eli pitäis saada ostettua tietokone jollain 300€-500€ hintaan, olisi hyvä jos sillä vois pelata jotain 2009 vuonna tehtyjä pelejä ja surffailla netissä. Saako koneen halvemmalla jos tilaa osissa ja kasaa sen itse. jos sen saa osissa halvemmalla viitsisittekö etsiä konepaketin tuohon hintaan :)

2. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
  3. ujikol

ujikol Guest

kiitos nopeasta vastauksesta mutta en ihan ollu läppäriä kattomassa mutta jos tuolla voi pelata mm. call of duty modern warfare 2 ja on muutenkin suhtkoht hyvä netti surffailussa niin pitää harkita. ja onko kokemusta tietokoneitten osissa ostamisesta että tuleeko se halvemmaksi.

4. antsuk

antsuk Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos saat budjettia venytettyä hiukan, niin katso tämä paketi minkä äsken kokosin toiseen ketjuun.

Jos 500€ on ehdoton yläraja, ja käyttöjärjestelmän tarvii mukaan, niin en usko että ainakaan uutena konepakettina onnistuu (siis sellainen mitä voisi vielä kutsua "pelikoneeksi"). Käytettyjä osia jos etsii ja odottelee esim. sopivia Murotarjoukska niin voisi vielä onnistua.

Itse en ole niin hyvin perillä millaisia tehoja tarvitaan vuoden 2009 peleihin, mutta joku voi korjata jos olen puhunut läpiä päähän ;)

5. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
  6. ujikol

ujikol Guest

molemmat hyviä vaihtoehtoja mutta pitää vielä yrittää metsästää jos löytyis käytettyjä osia ;D ja jos se tuota GTA IV pyörittäis ni kyllä seki ois iha hyvä

7. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
  8. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Blaab double.

Last edited: May 15, 2011
  9. ujikol

ujikol Guest

mutta ette löytäis itse kasattavaa noin 500€ maksavaa konetta? :p

10. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    Antsukin paketti Lapstoren halvimmalla kotelolla ja esim. GTX 460 -näyttiksellä on jo lähellä viittäsataa. Itse kasaamalla saa 25€ vielä pois.

11. leffa1

leffa1 Regular member

Trophy Points:
    26
    osta mun kone pois saat sen 350€ ja cod4 ja mw2 pyörii täysillä koska pelaan niitä ite

koneen tietoja:

Prossu jäähy: Freezer 7 Pro Rev 2 prosessoricooleri, LGA1366, 1156, 775, AM3, AM2+, AM2, 939

prossu:AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition AM2+, 2.70GHz, 3MB
    dvd asema: samsungin polttava Dual Layer sata 2
    ram muisti: A-datan Game 4 GB 800mhz
    emolevy: asus m4a78-e sopii myös am3 prossut
    näytön ohjain: grainward gts 250 512MB DDR3
    poweri: Crossari HX 650 wattia
    kovalevy: samsungin 500GB 16mb sata2
    käyttö järjestelmä: vista home premium 64bit
    Kotelo: M59 Steel ikkunallinen ATX-kotelo, Musta

näyttöä ei ole enään

saat kaikki takuu lappuset mitä läytyy vielä poweri ei ole edes 1 vuotta vanha muistaakse

Last edited: May 16, 2011
  12. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Jumaliste sulla on ylimitoitettu poweri ^^ Ostettu varmaankin eri koneesen, vai halusit vaan hyvän virtalähteen? Noiden korttein SLI ei veisi virtalähteen tehoista puoliakaan :)
    Sori OT. Mutta ihan ok kone tuohon hintaan.

13. ujikol

ujikol Guest

leffa1 siis cod 4 ja mw2 pyörii täysillä graffoilla? ja onko koneeseen ladattu mitään "ylimääräistä"

14. ujikol

ujikol Guest

ja axu, mitä luulet? pyöriskö noi codit siin antsukin paketissa? ps en tarvitse käyttistä kun on jo windows 7

15. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    Codit (MW2:n asti, BO on poikkeus) pyörivät melkein millä setillä vaan. Antsukin paketilla pyörittää varmaan BO:takin aika hyvin, vaikka käännös täys susi onkin. GTA IV:stä en osaa sanoa, se on ilmeisesti aika raskas? Asiaan vaikuttaa tietysti se kumman näyttiksen (HD 6870 vai GTX 460) ottaa ja millä asetuksilla ja millä resolla pelaa ja mitä "pyöriminen" sulle tarkoittaa. CoD 4 ja MW2 pyörivät helposti isolla resolla kaikki asetukset tapissa ainakin 60FPS.

16. leffa1

leffa1 Regular member

Trophy Points:
    26
    pystyy aineski päivittää jotaki kun on tuo poweri

cod4 ja mw2 pyörii täydellä grafiikalla ilman lagittelua 23 tuumasella näytöllä millä ennen pelailin

mitä ylimääräistä ladattu??

en oo oikee mitää erikoista lataillu koneeseen pelaan vaan cod4 ja mw2 ja kattelen elokuvia ym eli kone ei oo täytetty millään rojulla ja voin toki postella kaikki mun tiedostot ym tästä jos olet ostamassa

myyn koneen suuren raha pulan vuoksi laskut pakkaa niskaan =s

Last edited: May 16, 2011
  17. ujikol

ujikol Guest

jos poistaisit aivan kaiken ns. turhan ja missäpäin suomea asut?

18. ujikol

ujikol Guest

ja pyörittämisellä tarkoitin että toimiiko pelit ainakin melkein highestillä ilman alkulageja yms.

19. leffa1

leffa1 Regular member

Trophy Points:
    26
    asun pohjois-karjalassa päin jos haluut tarkat tiedot laitan priva viestillä sulle ne ja voin laittaa koneen sulle postissa jne

mulla on resot täysillä ym ja hyvin pyörittää niin netti pelissä kun single pelis

20. ujikol

ujikol Guest

ainoa onglema on että saan vasta heinäkuun alussa rahat koska saan palkan vasta töiden päädyttyä :p joten pystytkö odottamaan siihen asti?

Share This Page