Olen tätä foorumia lueskellut ja hyväksi todennut, mutta seuraavanlaiseen ongelmaani en ratkaisua ole löytänyt: Eli olisi seuraavanlainen ongelma: Olen kaapannut televisiosta musiikkivideon, joka tosin on pätkäisty sekä alusta että lopusta. Ajattelin liittää tähän cd-levyltä rippaamani wavin. Premieressä sain synkan kohdalleen eli alusta puuttuu kuvaa noin 32 sekuntia ja lopusta noin 7 sekuntia. Jostain kumman syystä Premiere 7 Pro ei exporttaa mitään avi-videota kunnollisena, vaan jopa uncompressed avi antaa todella rakeista kuvaa. Siispä ajattelin kikkailla homman kuntoon Virtualdubilla. "Audio skew correction" sai audion kyllä synkkaan juuri oikein, mutta nyt musiikki alkaa siitä kuin videokin alkaa, ja päättyy heti kuin videokin. Eli pitäisi saada jotenkin Virtualdub tallentamaan "tyhjää" siihen alkuun ja loppuun sen audioraidan verran. Onnistuuko? Vai onko joku muu ohjelma/ohjelmat parempia tällaiseen? Millä ohjelmilla te muut musiikkivideioitanne tms. editoitte? Tämä video on muuten joskus kauan sitten kaappaamani suht huonolaatuinen video, ja ajattelinkin ensin laittaa audion synkkaan ja kohdalleen ja sitten parantaa kuvaa TMPEGEncillä ja kääntää DVD-formaattiin...
Olen Goldwave nimisellä ohjelmalla lisäillyt/leikellyt ääniä, sillä on helppo lisätä oikeanmittaiset tyhjät pätkät alkuun ja loppuun kun vain ottaa virtualdubista ajan ylös millon äänen pitäisi alkaa.
Niin, siis ääniraitaanhan ei ole tarkoituskaan mitään lisätä vaan videoraitaan. Ääniraita (eli kappale kokonaisuudessaan alusta loppuun) on oikean mittainen, mutta videosta sen sijaan puuttuu alusta ja lopusta, tähän siis pitäisi saada "tyhjää kuvaa" kun musiikki soi...