piuhat oikein??

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by reindeer3, Nov 6, 2008.

1. reindeer3

reindeer3 Member

Trophy Points:
    11
    Ostin Pioneerin DVR-530H-S DVD-tallentimen ja en saa sitä näkymään.
    Tein kaikki alotusjutskat, haki kanavat (99 kpl), mutta tv on harmaana, eikä ääni kuulu.
    Ensin ajattelin, että tv ei ole jotenkin yhteensopiva (SEG, lidlistä ostettu), mutta sitten muistin, että pioneerin DVR-540HX laite näkyi siitä jokin aika sitten.
    Onkohan piuhat oikein? Antennijohto on yhteiskäytössä toisen tv:n kanssa. Tarviiko vielä toista antennijohtoa DVD:n ja tv:n välille?
    Scart on kiinni tv:n ja DVD:n välillä ja tietysti virtajohto, mutta tarviiko vielä muuta? Vai missähän voisi olla vika?

2. jawa75

jawa75 Regular member

Trophy Points:
    26
    En nyt ihan ymmärtänyt kysymystä. Onko tv:ssä sisäinen digiboxi? Yritätkö katsoa tv-lähetystä vai dvd:tä? Ehdotetaan nyt kuitenkin jotain ratkaisua. Osaako tv vaihtaa itse itsensä oikealle sisääntulolle (scart) vai pitäisikö kaukosäätimellä valita ko. sisääntulo? Ainakin oma telkku (lg) ei ymmärrä mistä signaali tulee vaan sisääntulo pitää aina valita käsin.

3. reindeer3

reindeer3 Member

Trophy Points:
    11
    tv:ssä ei ole digiboxia.Yritän katsoa tv:tä. Meillä oli vanha digiboxi siinä tv:ssä kiinni ennenkuin se hajosi, ja silloin ei tarvinnut kuin avata tv. Mitä tarkoitat, että kaukosäätimellä valitaan sisääntulo?

4. reindeer3

reindeer3 Member

Trophy Points:
    11
    ongelma ratkaistu! Olin nimenomaan ostavinani laitteen, jossa on digiboxi samassa, mutta myyjä vahingossa möi väärän laitteen. oli kyllä huomannut itsekin virheen, mutta ei tiennyt kuka olin, eikä tavoittanut minua.

Share This Page