Pivot-animaatiot

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by KHK, Jan 19, 2008.

1. KHK

KHK Member

Trophy Points:
    18
    Heippa=)
    Tytär on innostunut tekemään näitä pivot "animaatioita" ja päätettiin sitten lähettää mummullekin yksi oikein hyvä gmailiin. Nyt on ongelmana se, että millä ohjelmalla mun mutsi sais ne auki?? Ne on siis .piv(ellen ihan väärin muista.)
    Ei mitään aavistustakaan miten ne aukeais, ja kun siihen tulee se juttu että windows ei voi avata tätä koska....plaa plaa plaa...jne, niin en minä osaa sitä etsiä mistään englanninkieliseltä sivulta kun en osaa tätä sanastoa edes suomeksi saati sitten englanniksi..=(
    Toivottavasti joku fiksu ymmärtää mitä mä yritän kysyä..

t.Krista (tollo)

2. Tepsu9

Tepsu9 Active member

Trophy Points:
    93
    Laita googleen hauksi: Pivot Stickfigure Animator. Sieltä selviää miten niitä tehdään ja miten ne saa auki. Myöskin Suomeksi

3. KHK

KHK Member

Trophy Points:
    18
    Hei taas.. Illalla yritin silmät ristissä googlettaa, mutta en joko löytänyt tai sitten en vaan tajunnut =/
    Voisiko joku ystävällinen laittaa vaikka suoran linkin niin minäkin ehkä tajuaisin. On todella turhauttavaa olla näin tollo =(
    Mä yritin illalla tehdä muutaman ruudun animaation ja talletin ne .gif (tai jotain sellasta) ja lähetin omaan sähköpostiin jossa se kuitenkin oli .piv?? En käsitä. Jos se ois .gif niin eikö sen saisi auki vaikka openofficella? Koittakaa kestää...=)

4. Tepsu9

Tepsu9 Active member

Trophy Points:
    93
  5. Vatez

Vatez Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis se animaatio vain tallennetaat .gif tiedostoksi. Vaiko muutitko sen animaatio.piv -> animaatio.gif nimittäin tällä tavalla se ei toimi. Lähetitkö varmasti sen .gif tiedoston vai .piv tiedoston? Ei ole mitenkään mahdollista, että sähköposti muuttaisi tiedostomuotoa. Itsekkin on tullut tehtyä pivot animaatioita aika paljonkin.

Last edited: Feb 10, 2008
  6. KHK

KHK Member

Trophy Points:
    18
    Hmmm.. En ole varma. Täytyy kokeilla uudestaan ja olla tarkempi... =)

Share This Page