Moi, Tilasimpa Pixmaniasta koneen komponentit viime sunnuntaina. Maksoin nordealla etukäteen ja toimitusajaksi sanottiin 3-5 päivää, joka on ihan riittävästi kun koneen tarvitsen viimeistään ensiviikon tiistaina lanien takia. Jo maanantaina kun ennen kahtatoista kävin pixmanian omassa lähetyksenseurannassa - oli maksu käsitelty, tilaus käsitelty ja tuotteet paketoitu ja odottivat valmiina, että kuljetusyhtiö (PNL Pannordic) noutaa ne. Tiistaina olivat tavarat pixmaniasta lähteneet ja nyt PNL:n käsissä. Kaikki tapahtui siis riemukkaan nopeesti. Siitä lähtien oon kuola valuen seurannu melkein realiajassa tilauksen etenemistä pannordicin sivuilta. Tilaus oli sielä rekisteröity seurantaan ja tiedot siitä oli luotu. Tiistaina paketti ei kuitenkaan liikkunu vielä minnekkään. Keskiviikkona - ei mitään, paketti jököttää seurannan mukaan yhä samassa paikassa. Torstai - ei vieläkään liikkunut seurannan mukaan sentin senttiä mihinkään suuntaan. Perjantai (tänään), yhä samaa linjaa. Kyselisinkin onko kellään tän PNL:län toimituksista tietoa/kokemusta? Eikö se tavara oikeesti liiku vai onko tuo seuranta vaan jumittunut jostain syystä täysin? Vituttaa edes ajatella sitä vaihtoehtoa ettei kone ole edes tulossa kun sen on pakko olla aikasin ensviikolla maisemissa ja tili jo maksettu putipuhtaaksi. Jooh, voipi olla että hätäilen turhaan mutta vittu sentään..
Tilasin Pixmaniasta telkkarin. 9.12.se oli kirjattu PNL:n kuljetukseen. Suomeen se saapui lauantaina 15.12.postin logistiikkakeskukseen ja eilen 18.12.posti toi paketin kotiin. Pidän toimitusnopeutta sentään kohtuullisena otten huomioon joulun läheisyyden ja kaksi toimitusajalle sattunutta viikonloppua. Tuote ok.
Jep. Tilailkaa ihmeessä Pixmaniasta tavaraa...siis jos uskotte että se kestää vähintään takuuajan. Itse jouduin lähettämään takuuremonttiin mp3-soittimen, ja se on nyt pyörinyt jossainpäin maailmaa 2 kk, kunnes tänään tuli mailia että lähettävät sen nyt tarkastettavaksi tehtaalle joka taas kestää 40 arkipäivää. Asiakaspalveluun kun soitin,ja olin sitä mieltä että ei tää näin voi mennä, nii hyvin ystävälliseen sävyyn ilmoittivat, että mitään ei voi...posti varmaan tai jotain... pahoillamme ollaan...kiitoksia mielipiteestä, se on arvokas meille