Onko Pixmanian palvelu parantunut? Lueskelin nuita vanhoja Pixmania-topicceja, ja niissä moitittiin kovasti. Kertokaas te kommentteja. Itse tilasin Blu-Ray soittimen kyseisestä verkkokaupasta noin viikko sitten. Seurantasivun mukaan soitin on lähetetty postilla, mutta postin seurantakoodi sanoo vain että on tullut sähköinen ennakkoilmoitus jonakin sanomana. Ei taida olla vielä Suomessa, ja Pixmanian sivulla luki tilauksen aikaan että on varastossa. Toimitusajan pitäisi olla se 3-4 päivää, mutta eipä ole... Odoteltu on kauan ja ennenkin mennyt aikaa ihan hirveän kauan. Jos haluaa välttämättä halvimmat mahdolliset hinnat,niin sitten OK,mutta älkää muuten tilatko.
Ne toimitusajat on vähän mitä sattuu, Ranskasta kun toimittavat. En muista tarkalleen mitä reittiä paketit kulkevat sieltä, mutta ainakin Ruotsin kautta tulevat Suomeen, eikä se käsittääkseni näy seurannassa ennen kuin se on tullut Suomen puolelle. Tilasin melkein 2 vuotta sitten sieltä autoon soittimen, kesti 2 viikkoa tulla.
Itsellä oli vähän häikkää siinä seurannassa pari vuotta sitten, mutta soitin sinne niin samantien selvisi missä tavara on! Itsellä ei ole ollut ongelmia, tavaraa on tilattu noin 5 eri kertaa.
surkeeta näpertelyä ..... "suomalainen nettikauppa" missä lienee/ei osoitetta - puhelu ohjautuu (intia?) jossa virolainen yrittää suomea - tekstiviestiä et voi lähettää kuin sivullaan 700 merkin verran kerrallaan - kun vastaus tulee ei ole nähtävissä tekstiäsi tai viestiketjua kaupastasi käydystä koko/aiemmasta kirjeenvaihdosta. kummallinen hintatakuu "jos löydät jostain halvemmalla palautamme liikaa maksamasi" -- takuu "maksaa extraa" (voit valita takuun ja maksaa siitä extraa hinnassa) suomalaisesta nettikaupasta saa hyllytavaran alle viikossa - pixmaniassa kestää useamman viikon vaikka tilausvahvistuksessa vahvistetaan 7-10 päivää palautuksien takaisinmaksu kestää useita viikkoja (odotellut jo kuukauden peruin kaupan kunnen jaksanut odottaa kolmea viikoa pidempään hyllytavaraa - ole edes nähnyt tuotetta) jos haluat ongelmia selvitettäväksi, osta
Hei, Kiitoksia palautteistanne. Pixmania on vaihtanut kuljetusyritystä Ranskan ja Suomen välille. Toimitusaikojen suhteen olemme riippuvaisia kuljetusyrityksestä. Toimitusaikamme on luvattu 3-5 arkipäivää tilauksen vahvistamisesta. Valitettavasti erityisesti tilisiirtoina maksettujen tilausten vahvistuksissa kestää usein 3-5 arkipäivää tuohon lisää. Suomen puhelinasiakaspalvelumme sijaitsee fyysisesti Ruotsissa ja puhelimeen vastaavat suomalaiset henkilöt. Heidän ollessa varattuja, puheluihin vastaavat heidän ruotsin- tai englanninkieliset kollegansa. Aina kun on kysyttävää, kannattaa ottaa yhteys asiakaspalveluumme. Puhelut maksavat paikallispuhelun verran. FAQ osion kautta lähetettyihin viesteihin vastaamme 24 h kuluessa lukuunottamatta viikonloppuja tai pyhäpäiviä. Merkkirajan yli menevät kirjeet voi lähettää sähköpostilla. Parhain terveisin Pixmania tiimi *edit:Q*
Sähköpostiosoitteen voisi laittaa selkeästi sivustolle näkyviin. Kun olen kokeillut vastata pixmanialta tulleeseen sähköpostiin on tullut jokun vastausviesti "olkaa hyvä lähettäkää viestit sivuston kautta" tms.