Oon vähä miettiny tota pixmania paikkaa ,että onko luotettava paikka? ja noista takuu asioista että onko siinä tohon hintaa jo jonkunlainen takuu vai pitääkö ottaa tuosta lisä hinntasta tuo huolettomankaupan teon palvelu? ja ootteko ottanut sitä palvelua? tarviiko näyttis takuuta jos ei lähde mittään kellottelemaan tai jtn? ja kertokaa mielipiteenne tästä näyttiksestä http://www.pixmania.com/fi/fi/76920...k=TVRJMU56czRNVEE1OzEyOTQxNjUzOTI7#pix-review kiitos jo etukäteen
oon kuullu myönteistä ja pahaa tuosta pixmaniasta,ainahan noissa netti myymälä jutuissa on hankalampaa toi takuu asia kuin fyysisessä liikkeessä,kyllähän näyttiksessä aina takuu on ei se takuu oo sen takii että sitä kellotat,jos kellotat korttia niin siinä menee takuu mutta se kortti voi hajota ihan muutenkin pelkässä käytössä tai voi pahalla tuurilla olla jo valmiiksi rikki. Tuo gigabyten kortti on hyvä ja aika asiallisen hintanen elikkä jos sen otat niin et tule pettymään.
mutta onko tuo takuu ny tohon hintaan vai onko tuossa sellanen jippo et pitää maksaa ylimäärästä et saa juuri tuon huolettoman kaupan teon jutun?
takuu on aina,tuo on vaan joku maksullinen lisä juttu,miks et tilaa tota 6870 vaan vaikka lappstroresta tai jimmsiltä tulee suunnilleen saman hintaseks ku tohon hintaan tulee vielä posti maksu alkaen 14€ ja takuu asiat on helpompia jos tilaat suomesta.
ku tilaan tuolta pixmaniasta kaverin kans nii postikulutkin menee puokkiin ja jimmsilt ja lapstorest hinta nousee heti johonkin 270e. vaikka tää keskustelu meneekin vähän offtopic nii voitko auttaa mua ettimään pixmaniasta joku sopiva virtalähde 6 ytimiselle prossulle ja tolle 6870 näyttikselle sopivaksi mahdollisimman pieni budjetti
tässä hyvä hiljainen ja laadukas http://www.pixmania.com/fi/fi/674941/art/corsair/pc-virtalahde-cmpsu-650tx.html ja virtaa riittää sitten vielä vaikka toiselle 6870 kortille jos tulevaisuudessa tuntuu että paukku loppuu näyttiksestä
älä säästä virtalähteessä missään nimessä kun yleensä halvalla ei saa hyvää,osta halpa virtalähde ja pidä sormia ristissä että kun se kajahtaa ni menee muutakin ku pelkkä virtalähde ja toi corsair on viel 10€ halvempi tuolla ku suomessa,itellä menny kerran virtalähde aikoinaan ku ostin halvan ja meni sitten emo samalla kun paukahti.
Ite olen tilannu paljon tavaraa Pixmaniasta, mutta pro puolelta mistä saa alv:in pois mutta kuiten. En ole koskaan ottanut tuota huolettomuuskauppaa ja eikä ole mitään kyllä tarvinu palauttaa, paitsi kun tilasin wii konsolin ja siinä oli häikkää niin lähettivät kyllä takuuseen uuden Odottelen parhaillaan uusia näyttiksiä pix:istä. Toimitus ajat on nopeita jos varastossa tavaraa ja ottaa UPS:in lähetykselä. Näyttiksestä: MSI Radeon HD 6870 Twin Frozr II OC jos välttis haluat 2 piirisen näyttiksen. Itse suosittelisin GeForcen GTX malleja.
onks sitte noi GeForce GTX parempii? itel ei oo hajuakaa minkä ostais mut hinta haarukka on jotai 200-230e
6870 on parhainta tohon hintaluokkaan. Jos parempaa haluat parilla kympillä, 6950. Tässä hintaluokassa GTX sarja häviöllä.
GTX sarjalla on piirit niin kalliita ettei samassa hintaluokassa pärjää ollenkaan pixmaniasta olen itse tilannut ja hyvin tulee. viisi arkipäivää siinä toimituksessa menee postin kautta koska ranskasta tulee se huolettoman kaupankäynnin palvelu on periaatteessa hyvä, koska vuoden sisällä ne ostaa tuoteen takaisin samalla hinnalla, kunhan on ehjä.
Kohta tulee Nvidialtakin kortti tuohon hintaluokkaan, GTX 560. "Vian sattuessa laitteesi korvataan uuden veroisesti! Vuoden ajan laitteen hankinnasta PIXmania ottaa sen takaisin uuden laitteen hintaan, ja voit valita korvaavan tuotteen koko PIXmanian valikoimasta. Ei tutkimuksia tai korjauksia, vaan uusi tuote välittömästi!" Tuotako tarkoitit? Itse ymmärsin, että jos se hajoaa, ne joko antaa samanlaisen tuotteen tilalle, tai hyvittää sen hetkisen hinnan ostokupongin muodossa, jolla voit sitten ostaa jotain muuta Pixmanista.
Just katoin noita ehtoja. "Tuote, josta haluat hyvityksen on palautettava Pixmanialle alkuperäisessä pakkauksessaan kaikkien alkuperäisten tarvikkeidensa kanssa (esim: CD-ROM, kaapelit, käyttöohje…), jotta voimme tarkistuttaa vian alkuperän teknisillä asiantuntijoilla, mihin kuluu kork. 15 päivää." http://www.pixmania.com/fi/fi/yleiset-myyntiehdot.html#cgv_13 Vähän ristiriitaista tietoa.