kertoisko joku mistä saan conaxin koodit platinum korttiin vai käykö siihen titaniumin tai m2:sen koodit
jo kiitti mut saako stopstopista ja mitä kaikkee siihen tarvii ladata olis kyllä toi dynamite programmeri?
Olen kaikkia näitä kokeillut, mutta mulla ei ainakaan tossa saloran c-420 lootas toimi toi platinum kortti. Että onko antaa vinkkejä moiseen? Loota on siis kaapeliverkkoon tarkoitettu. Onko tämä se syy miksei toimi.
Maanpäällinen ja satelliitti käyttää samoja avaimia. Kaapelissa on omat avaimet. Eli et saa auki stopstop:in ohjelmilla. Et millään kortilla.
olisko tietoa/apua olen yrittänyt pistää filuja tohon platinumiin mut valittaa aina et failed to get an atr ???
Kun en tiedä sun ohjelmointilaitteesta mitään, niin täytyy kysyä ensiksi löytyykö siitä phoenix-tila?
joo löytyy on tommonen dynamite ja saan ladattuu vanhan gold cardin mut en tota platinumii noilla stpostopin filuilla
Niin sun täytyy myöskin se phoenisx tila valita siitä ja sit likata se phoenix 3.579. Vasta tämän jälkeen yrittää käyttää sitä softaa millä tungetaan sinne korttiin softia.
Ja jos se on samanlainen kuin infinity USB phoenix, niin myös sarjapiuhan on oltava kiinni. Ei pelkkä USB.
just niin oon yrittäny tehdä mut puuttusko mula jotku ajurit ei tullu toosan mukan latasin duolabsin sivuilta mut asentu niin nopeesti et en tiä toimiiko
Olen kuullut, että jotkut "virgin" kortit tarttis pienen alkupotkun. Mulla ois se filu täällä. Jos haluatte sen niin pankaa viestiä: xxxxxxxxxx