Play.com ja Ps3 pelin tilaus (kiireellinen)

Discussion in 'PS3' started by mitsku2, Oct 25, 2010.

  1. mitsku2

    mitsku2 Member

    Joined:
    Aug 2, 2008
    Messages:
    62
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Niin osttin pelin tuolta Play.com sivustolta, noin 2 viikkoa sen kanssa säädettiin ja se vaan aina valitti että kortin tiedot eivät ole oikein.. ja myös lähetettiin sähköpostia mutta sähköposti ei toiminut. Siitä on nyt kulunut 3 Kuukautta ja sitten tuli paketti postiin.. ennenkuin hain paketin, kävin katsomassa Play.com sivustolta pelin "lähetystilan" joka oli cancelled, eli peruttu. Sitten sen jälkeen käytiin postista hakemassa paketti jota ei tarvinnut maksaa postissa. Avattiin se sitten ja sieltä löytyi Blur Autopeli, jota emme olleet tilanneet.. kysyisin nyt tässä että: maksaako tuo peli vai onko se joku lahja Play.comilta pelin viivästymisestä tai jotain? olen kiitollinen vastaajille!
     
    Last edited: Oct 25, 2010
  2. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Vahingossa lähettäneet ja aika varmasti veloittaneet kortilta siitä koska eivät lähetä mitään ennen katevarausta. kato niitä vanhoja sähköposteja mitä ootte tilannu. aika varmasti haluu myös sen takaisin jos vahinko ollu.
    Ja se sivusto ei ole pelkästään play tavaraa siellä myy myös yksityiset ettet vain olis sellasseelta tilannu.
     
    Last edited: Oct 25, 2010
  3. Paavali

    Paavali Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla on ollut nyt ongelmia play.com:in kanssa ihan liikaa. Lähettivät pelin jonka tilasin, jota en koskaan saanut. Verkkosivun kautta laitoin viestiä etten ole saanut tilausta, ja siihen eivät reagoineet. Joten jouduin soittamaan. Lähettivät uuden pelin, mutta tälläkään kertaa en saanut peliä. Joten eilen taas lähetin viestiä heille etten saanut peliä. Ja taaskaan ei mitään reaktiota. Huoh, kai sitä joutuu taas soittamaan. Nyt on mennyt 2kk siitä kun tilasin sen pelin. On viimeinen kerta kun play.comista tilaan.
     
  4. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Katoitko onko tuote edes varastossa, oliko hinnat euroina, oliko myyjä edes play (edelleen siellä myy myös yksityiset). Itsellä ei ole ollu ikinä mitään ongelmia +35 tilauksia.
     
  5. Paavali

    Paavali Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    On varastossa, hinnat on euroina, myyjä on play.com. Ja yhteensä tämä on kolmas kerta kun peliä ei tule perille. Ja viimenen kerta kun tuolta tilaan.
    Edellinen kerta ku tilasin niin meni asiat suhtkoht asiallisesti, lähetti uuden vähällä vaivalla, ja se uus tuli perille. Tosin paketti oli auki. Eli posteljooni on avannut paketin ja todennut että tämä peli minulla on jo.
     
  6. Paavali

    Paavali Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Edit: Vielä sen verran että jos peliä ei tule, joudut tulostamaan paperin, allekirjoittamaan sen ja lähettään sen postilla britteihin.
     
  7. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Selvästihän sä jotain teet väärin jos eivät lähetä tilauksia.
    Onko osoitteesi vaikea/paljon ääkkösi sisältävä? kannattaa vaihtaa pois. eihän se play:n vika ole jos paketit avataan ja eiköhän se ollu tulli kuka sen on avannut.
    Et kai maksamiseen käytä sammon electronia kuulemma ei tahdo oikein toimia.
    ja viestejä voi muokata ei tarvitse lähettää kahta putkeen..
     
  8. Paavali

    Paavali Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mielestäni käytin Edit nappulaa :p
    Ei ole yhtään ääkköstä osoitteessa. Eikä ole hankala osoite. Käytän kyllä sammon visaa ostoksiin, mutta tuksin siitä on kyse, kun aina lähettävät sähköpostin että tuote on postitettu.
     
  9. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Silloin kun tilaat ne tekee katevarauksen mutta veloittavat vasta kun ovat lähettämässä tuotetta, olen huomannu että lähettävät sen "tuote on postitettu" ennen kuin oikeasti postittavat. joten jos rahan siirrossa ilmeneekin jokin pulma niin eivät pakosti ole sittenkään lähettäneet. onko "my account" -> "order history" tilaamissasi tavaroissa cancelled vai posted?
     
    Last edited: Oct 28, 2010
  10. Paavali

    Paavali Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Niitä pelejä joita en ole saanut, lukee "Not Received:". Ja niitä on tällä hetkellä 3 kappaletta.
     
  11. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    jaa a tiedä mikä siinä sitten on, vaikuttais kadonneilta postissa.
     
  12. Paavali

    Paavali Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Minuutti sitten tuli samalle pelille kolmannen kerran sähköposti että tuote postitettu.
    Kauanko sulla muuten kestää tulla se peli?
     
  13. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    viikossa tulee riippuen minä päivänä tilaa esim jos perjantaina niin posti kun kulkeen silloin vklp tännepäin mutta jaetaan vasta arkisin niin joskus voi saada jo maanantaina, mutta yleensä se 5-7 päivää. ja asun pääkaupunkiseudulla.
     
    Last edited: Oct 28, 2010
  14. Kekekeke2

    Kekekeke2 Guest

    Voitteko auttaa mua käännöksessä Play.comin kanssa?

    Ensimmäistä kertaa tilasin sieltä yli kk sitten, ja heti tuli ongelmia. Maksettu on ja kuulemma lähetetty yli kuukausi sitten. Mutta en vain ole peliä saanut!!! Olen pariin otteeseen laittanut meiliä sinne, vastauksia ei ole tullut.
    Tänään vihdoin tuli vastaus(jota en ymmärrä), pitääkö siis lähettää sähköpostilla info että en tosiaan ole saanut peliä vai mitä tämä tarkoittaa? En ala lähettämään mitään kirjettä sinne, mielummin sähköpostia. Enkä tajua miksi taas pitää ilmoittaa etten peliä ole saanut, olenhan jo kahdesti siitä ilmoittanut heille! Hermot menee!!!
    Autatteko käännöksessä:


    "We are sorry to hear you have not received your Play.com order for :
    (tässä on pelin nimi jonka tilasin)

    In order for us to issue you with a replacement / refund (please delete as appropriate) we require a signed confirmation from you so that an official Royal Mail investigation can take place. Details of your missing item will be sent to Royal Mail as part of our ongoing efforts to ensure that our customers receive the items dispatched to them.

    In order to confirm that you have not received the above item please sign this letter below and return it to us at the following address:

    Play.com Claims Dept.
    PO Box 1159
    FREEPOST
    BELFAST
    BT1 9HG

    Alternatively you can send a scanned copy of this signed form to CNRF@play.com

    We aim to review all claims within 3 working days from receipt. Please notify us immediately should the item arrive before you have returned this declaration. Once your claim has been approved we will issue you with a replacement and send a confirmation email.

    Kind regards,

    Play.com
    Declaration
    The details requested below do NOT refer to any replacement that may have been sent to you since the original was reported missing.
    Has the order been received yet ? YES / NO . If YES, what date ___/___/___

    I (nimeni) confirm that the above item has not been received at the delivery address listed. I will contact Play.com immediately should the original item arrive and understand that failure to do so will result in a charge for the replacement."
     
  15. Paavali

    Paavali Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Moi, elikkä sun täytyy tulostaa lappu, täyttää se ja lähettää Britteihin etanapostilla.
    Tai tulostat lapun ja täytät, skannaat koneelle ja lähetät sähköpostilla CNRF@play.com osoitteeseen.
     
  16. SpeechMan

    SpeechMan Regular member

    Joined:
    Aug 12, 2007
    Messages:
    691
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    En ehtinyt tähän hätään lukea kaikkia viestejä, mutta mikäköhän on play.comiin nyt menyyt, itsellänikin tilaus (GT5) joka vahvistettu 25.11 ja lähetetty 26.11 mutta vielä saapumatta.
     
  17. Paavali

    Paavali Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2003
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Aika hämärää touhua on. Itse en sieltä enään tilaa.
    Mutta kavereilla ei ole koskaan ollut ongelmaa.
    Ei ole pakko kertoa, mutta millä pankilla maksat?
    Kuulin huhun että siitä johtuisi :p
     
  18. Figma

    Figma Regular member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Niin todellakin tulostat sen sähköpostin. Sitten ympyröit "Has the order been received yet ? YES / NO . If YES, what date ___/___/___ " kohasta tuon "NO" ja jätä päiväys laittamatta. Kirjoitat nimmarisi ja vaikka nimenselvennyksen. Skannaat ja lähetet s-postilla osoitteeseen: CNRF@play.com
     
  19. SpeechMan

    SpeechMan Regular member

    Joined:
    Aug 12, 2007
    Messages:
    691
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Osuuspankin Visalla makselen, pari kertaa aiemminkin tullut tilattua ja aina on paketti tullut viidessä arkipäivässä postiluukusta.

    Pistin heille tuossa jokunen päivä sitten asiasta palautetta, mutta vastausta ei kuulunut. Eilen pistin uudestaan palautetta ja otin varmuuden vuoksi palautteesta kopion sähköpostiini. Vilkaisin tuon meilin läpi ja siellä oli linkki heidän työkaluun jolla ilmoitetaan saapumattomasta lähetyksestä ja mahdollisuus valita joko rahojen palautus tai uusi tuote. Pistin pyynnön, että lähettävät uuden paketin tilalle, tosin tein sen eilen toimistoajan jälkeen, joten nyt odotellaan josko tänään tapahtuisi jotain.
     

Share This Page