Playstation 3 tarjoukset?

Discussion in 'PS3' started by henkkajee, Nov 10, 2010.

  1. henkkajee

    henkkajee Member

    Joined:
    May 31, 2010
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Last edited: Nov 10, 2010
  2. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eiköhän ne tarjoukset tule joulun jälkeen... Hullua kait myyjän olisi tarjous hintoja pitää, kun myynti sesonki on kuumimmillaan. Tottakai jokainen paikka ilmoittaa nyt mainoksissaan supertarjouksista joulushoppailijoille, mutta joulun jälkeen hinnat putoavat taas todellisille urilleen.
     
  3. henkkajee

    henkkajee Member

    Joined:
    May 31, 2010
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli mun kannattaa ostaa nyt ennen joulua jos haluan saada sen uudeks vuodeks? Vai mitenkä?
     
  4. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No siis voithan sen ennen joulua jo ostaa, mutta todennäkösesti maksat hiukan enemmän koska sesonki on meneillään. Kyllä hinnat putoaa jo heti ensimmäisenä viikkona aaton jälkeen, joten sillon vaan kauppoihin kattelemaan. Itse en kuitenkaan ennen joulua ostaisi, mutta jokainen käyttäköön rahansa valitsemallaan tavallaan.

    Niin ja halvimmalla suomesta taidat saada Jimm's Pc storesta, verkkokaupasta, CDonista ja gigantista.
     
  5. SpeechMan

    SpeechMan Regular member

    Joined:
    Aug 12, 2007
    Messages:
    691
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Vilkaisin tuossa pikaisesti Hintaseuranta.fi:stä, 160 giganen halvimillaan 295e (markantalo, gigantti) ja 320 giganen 319e (samat paikat), 250 gigasen hinta alkaen 318e, joten sitä ei kannata edes harkita.

    PS3 hinta on jo niin vakiintunut, että siihen tuskin mitään suuria heilahduksia tulee. Pieniä tarjouksia saattaa tulla satunnaisesti ennen joulua tai joulun jälkeen, mutta säästö tuskin tulee olemaan paria kymppiä enempää. Itse ostin alkuvuodesta 250 gigasen hintaan 299, listahinnan ollessa 309.
     

Share This Page