Miten tuolla pystyy maksamaan, onko luottokortti todella ainut keino? En omista kun electron kortin ja sehän ei luonnollisesti kelpaa. Onko mahdollista jollakin konstilla maksaa nettipankki tunnuksilla? Ja sitten vielä tyhmempi kysymys, omistan 40Gb mallin, kai se silti toistaa tuota tekken 5:tosta mikä sieltä on ladattavissa. Olis ihan jees päästä vetämään japanilaisia lättyyn yli 10v tekkeneitä pelanneenna...
Jossain vaiheessa on kuulemma tulossa ns. prepaid-kortit, joita ostamalla saat rahaa käytettäväksi PS Storeen.
eli kirjoitat tämän 16 numeron sarjan ja toiselta puolelta korttia sit 3 numeroisen varmistuksen, eikös? olen kokeillut tällä tyylillä, ei toiminut. Mulla on tietty op.
niinpäs onkin..itse en tiedä miten meni.hämärästi muistelelen että ne storen pelit toimis muissakin mutta EN OLE TODELLAKAAN varma siitä... mutta jos sinulla on 60 kikanen niin sit pitäisi ainakin toimia
Itelläni on luottokortit ym... mutta kannattaa olla tarkkana sen numeron laittamisessa että kirjoittaa myös ne välit. Tähän malliin: 1111 2222 3333 4444 tää on väärä systeemi: 1111222233334444 Itelläni meni tovi ennen kuin hokasin tuota... tai mahdanko muistaa nyttenkin väärin että välejä ei pitäisikään laittaa.......
tästä on sen verran kauan kuin rahaa storeen siirsin, että koittakaa vaan. -"Jos ei ekalla onnistu, pistetään neliveto päälle, ja koitetaan uudelleen"- Eräs
Mulla lähti jonkin aikaa sitte nordean electron toimimaan. Jonkin aikaa kikkailin ja pelleilin ja ketutuksen sain kaupan päälle. Mutta sitten vaan rupes pelittää. En muista pitikö olla välilyöntejä numerosarjan välissä mut kokeilemalla se selviää Mutta tosiaan verkkopankissa täytyy käydä laittamassa verkkomaksu mahdolliseksi. Siellä nimittäin lukee "ei"..
Siis OP:n Visa Electron kortilla toimii satavarmasti. Ainakin OP on minulle tälläisen viestin nettipankkiin lähettänyt: Olemme parantaneet OP-Visa Electronin ja OP-Visa Debitin käytettävyyttä verkkomaksamiseen. Jatkossa voit käyttää korttiasi niissä liikkeissä, jotka hyväksyvät Visa -kortit. Parannuksen myötä kortin käytettävyys laajenee muun muassa PayPaliin ja Amazoniin. Veryfied by Visa palvelua käyttävissä verkkoliikkeissä maksaminen edellyttää kortin liittämistä kyseiseen palveluun. Voit liittää korttisi VbV -palveluun OP-Verkkopalvelussa kortin ominaisuudet -välilehdellä. PS Store ei käytä Verified by Visa-palvelua. Muistaakseni VbV-palveluita tukevassa kaupassa sen pitäisi ohjautua luottokunnan sivuille ja siinä tulee sellainen kenttä mihin pitää nettipankin salasana syöttää maksun vahvistamiseksi, kuten MGS4 Onlinen shopissa.
En tiedä mitä tuolla viimeisellä tarkoitit mutta, oma nordean visa-electron toimii kuten tavallinen luottokortti. PS-Storessa.