No onko se peli laillisesti hankittu? Jos on, niin lykkää vaan nätisti se levy kelkkaan. Jos ei niin huonompi homma. Tuli muuten mieleeni, mitä mieltä olette ihmiset siitä että ostaa pelin TÄYSIN laillisesti ja hakee siihen sitten juuri nocd-crackin ettei tarvitse levyjen kanssa säheltää (monissa peleissä jo moinen ominaisuus muttei silti kaikissa). Eihän sen pitäisi mennä laittomuuksien puolelle?
hmm...ettei vaan tuon pelin myynyt sivusto olisi vetänyt höplästä? Itse en ainakaan tällaisesta järjestelmästä ole vielä kuullut että pelejä voisi ostaa netistä ja sitten ladata itselle.
Kyllähän noita pelejä netistä voipi ostaa... EA Games ainakin myy ja itse olen sieltä muutaman jo lunastanutkin (BF2142 ja BF2 lisäosia), mutta näyttää niiden ex EA Downloader nykyinen EA Link tarjoavan muitakin pelejä maksa ja lataa systeemillä. Oma BF2:n romppu on kokenut kovia ja kone ei meinaa tunnistaa sitä, joten tuo kiertotie pelasti uuden ostolta. Oman tilin teon aikanahan EA varmisti jo cd-keyn, joten välttämättä sitä originaalia levyä en enää tarvitse jotta pääsen pelaan.
Voisit vieläkin kertoa sen sivuston osoitteen niin voimme tarkistaa sen tiedot, kuten domain-reg, y-tunnus, palaute, ja muutamat vapaat yritysrekisterit. Ja noitahan huijaavia sivustoja on jonkin verran. Kannattaa monesti tarkastaa niiden aitous. Cheers!