pleikkari kolmosen grafiikka?

Discussion in 'PS3' started by jarkko.83, Jan 24, 2008.

  1. jarkko.83

    jarkko.83 Regular member

    Joined:
    Dec 10, 2004
    Messages:
    574
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ootteko olleet tyytyväisiä pleikkarin grafiikkaan.Kovin moni ei vielä varmaan omista fullhd telkkaria,mut arvioidaan 720p tilassa pelaamista.Markkinoilla ei varmaan vielä ole yhtään peliä,mikä ottais kaiken irti ps3:sta.Mgs4:sen pelivideot oli omasta mielestä aika hienon näköistä katottavaa.
    Jos vaikka verrataan keskiverto pelipc:hen (n.800e),kestääkö pleikkari vertailun?Hinta alkaa olemaan kuitenkin kohillaan,jopa 399e hintalappuja 40gb versioissa.
    Itse en ole vielä raaskinut ostaa plaikkaria,vaan seurannut hieman pelikehitystä/tarjontaa.Mutta hankinta lähenee kokoajan. ;)
    Eikös pleikkari2:stakin saatu kaikki tehot irti aika myöhäisessä vaiheessa?
     
  2. 700mb

    700mb Guest

    Grand Theft Auto IV on varmaa yks mikä aikoo ottaa PS3:sta kaikki irti.
    Mulla nyt on ainoona pelinä pleikkari 3:lla COD4 ja kuva on paras mitä oon koskaa pelannu mun finluxin palikka teeveel
     
  3. Rumpu1

    Rumpu1 Member

    Joined:
    Dec 4, 2006
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kyllä mä ainakin olen ehdottoman tyytyväinen jo tässä vaiheessa Grafiikoihin! Esim. Assassin's Creed näyttää upealta omassa Samsungin LE32R88 töllössä. :) Vaikkei toki FullHD olekaan... :)
     
  4. Douan

    Douan Member

    Joined:
    Apr 15, 2007
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Uusi Final Fantasy tulee imemään mehut pleikkarista. Ja hyvältä ne grafiikat näyttää kuvaputki töllöstäkin.
     
  5. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Joined:
    May 28, 2005
    Messages:
    1,353
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Eiköhän se sisältö ole tärkeintä, sitten toteutus ja ulkoasu vasta sitten
     
  6. J-lalli

    J-lalli Active member

    Joined:
    Apr 8, 2005
    Messages:
    1,292
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    68
    Tässähän juuri kysyttiin graffoista eikä pelien sisällöstä.
    En omista ps3:sta mutta x-360:ssä on myös kivat graffat, aikakin 1080i asetuksilla, mm. uusin nfs ja cod 4.
    Kaupoissa mitä nähny ps3:sta, ni aivan samanlaista kuvaa tulee ku kotonakii, et tällee...
     
  7. Demistry

    Demistry Regular member

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    228
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tyytyväinen olen ja tulee täys teräväpiirtoo tuutin täydeltä 1080P.

    Ainoa vaan että peleissä ei oikeen viellä ole tota 1080P vaihtoehtoa grafiikoissa. COD4 pitäis olla 1080P:kin mutta ei se kyllä puske telkkuun kun 720P. Mutta se PS-Storesta ostettava kumiankkapeli on täys fullhd :p hieno on :D
     

Share This Page