Ootteko olleet tyytyväisiä pleikkarin grafiikkaan.Kovin moni ei vielä varmaan omista fullhd telkkaria,mut arvioidaan 720p tilassa pelaamista.Markkinoilla ei varmaan vielä ole yhtään peliä,mikä ottais kaiken irti ps3:sta.Mgs4:sen pelivideot oli omasta mielestä aika hienon näköistä katottavaa. Jos vaikka verrataan keskiverto pelipc:hen (n.800e),kestääkö pleikkari vertailun?Hinta alkaa olemaan kuitenkin kohillaan,jopa 399e hintalappuja 40gb versioissa. Itse en ole vielä raaskinut ostaa plaikkaria,vaan seurannut hieman pelikehitystä/tarjontaa.Mutta hankinta lähenee kokoajan. Eikös pleikkari2:stakin saatu kaikki tehot irti aika myöhäisessä vaiheessa?
Grand Theft Auto IV on varmaa yks mikä aikoo ottaa PS3:sta kaikki irti. Mulla nyt on ainoona pelinä pleikkari 3:lla COD4 ja kuva on paras mitä oon koskaa pelannu mun finluxin palikka teeveel
Kyllä mä ainakin olen ehdottoman tyytyväinen jo tässä vaiheessa Grafiikoihin! Esim. Assassin's Creed näyttää upealta omassa Samsungin LE32R88 töllössä. Vaikkei toki FullHD olekaan...
Uusi Final Fantasy tulee imemään mehut pleikkarista. Ja hyvältä ne grafiikat näyttää kuvaputki töllöstäkin.
Tässähän juuri kysyttiin graffoista eikä pelien sisällöstä. En omista ps3:sta mutta x-360:ssä on myös kivat graffat, aikakin 1080i asetuksilla, mm. uusin nfs ja cod 4. Kaupoissa mitä nähny ps3:sta, ni aivan samanlaista kuvaa tulee ku kotonakii, et tällee...
Tyytyväinen olen ja tulee täys teräväpiirtoo tuutin täydeltä 1080P. Ainoa vaan että peleissä ei oikeen viellä ole tota 1080P vaihtoehtoa grafiikoissa. COD4 pitäis olla 1080P:kin mutta ei se kyllä puske telkkuun kun 720P. Mutta se PS-Storesta ostettava kumiankkapeli on täys fullhd hieno on