Katsoin eräältä toiselta foorumilta kun oltiin jotain tän tapasta kysytty mutta vastausta ei oltu saatu. Eli, mitä hyötyä PSPssä on käyttää pmp muodossa olevia videoita? Eikös ne tarvi sitten erillisen videotoisto ohjelman? Ja sitten mitä tekstitys formaattia toi PMP subtitle Mod käyttää, eli mihin muotoon pitää tekstitykset muuttaa jos aikoo irrallisilla teksteillä kattoo?
No tuosta teksityksestä en tiedä, itse olen käyttänyt kiinteitä tekstejä. Edut mitä saat tuosta ohjelmasta on tässä. -Videot menee .avi muotoon joten video menee pienempää tilaan kuin normaali video. -Mahdollista pistää monia eri äänitiedostoja (eli kieliä). -Soittimella saa äänen paljon lujemmalle kuin normaalisti. EDIT: TYPO
Mites mcmopo muunnat nää sun filmis? Mitä ohjelmia käytät muuntamiseen? Mulla olis tarkotus sarjoja muuntaa, ja katsoo tietysti PSPllä..
Itse olen ollut tyytyväinen .PMP tiedostoihin. Itse muunnan näillä ohjeilla. Mutta kiinteät tekstit saat kun otat pätkän näitä ohjeista. EDIT: Linkki korjattu
Toi sun alempi linkki ei toimi. Mitäs kun muunsin yhen 20 minuutin filmin pmp muotoon, nyt kun testaan PMP MODilla, niin se ohjelma lataa sitä videota hirveen kauan. Onko se normaalia, vai jotain vialla? Kauan se sulla avaa sitä?
Minulla leffojen kohdalla avaaminen kestää noin 5s. Jos taas sinulla ei käynnisty tuo ollenkaan niin vika on yleensä että olet pistänyt reson vahingossa yli 480x272.
Mulla on tollanen resoluutio 368x272, ja tiedostomuotona on PMP AVC. Yritän avata tätä ja tulee erroria. Jaa niin mikäs pitää olla frameratena? Tässä videossa fps on lähes 30, eikös alle 25 ole suositeltavaa? Tässä tietokoneella on 2 tiedostoo siihen, toinen video ja toinen png eli kuva.
Mikäköhän mättää nyt, ku olen päivittänyt 3.40 OE-A:han niin en pysty avaamaan kaikkia homebrew ohjelmia? esim. PMP MOD, oon väsänny koko päivän että saisin toimimaan. Aiemmin olleessa 3.03 OE-C:ssä toiminu moitteetta! Ainoat 2 homebrew ohjelmaa "PSPRadio ja PSP WiFile Transfer" ovat GAME kansiossa, koska GAME150 kansiossa ne eivät toimi Olen kokeillut laittaa PMP MOD tiedostot jokaiseen pelikansioon: GAME, GAME150, GAME340. Ei vaan toimi, jos joku osais auttaa?