poistetun profiilin tiedostoja mahdollista saada takaisin?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by cubesugar, May 29, 2006.

1. cubesugar

cubesugar Member

Trophy Points:
    16
    hei! käännyn taas teidän viisaampien puoleen kun en itse näistä tiedä. koneellamme oli 3 käyttöprofiilia, ja virusten pelossa ihanat amatööri-lähisukulaiseni olivat poistaneet minun profiilini. (mm. satoja digikamerasta siirrettyjä valokuvia,joita ei ollut tallennettu muualle.)Kuulin että ammattilainen voi saada tiedostoja palautettua,osaatteko mitenkään auttaa? Valokuvat olivat korvaamattomia.

apua.

2. Ysf

Ysf Active member

Trophy Points:
    68
    Noita tiedoston palauttamisohjelmia on monia. Joku varmaan tietää enemmän noista palautusohjelmista kuin minä, mutta tuosta yksi: http://officerecovery.com/freeundelete/

Valitettavasti en voi luvata minkäänlaisia takuita siitä että saako kaikkia tiedostoja enää palautettua. Ihan yhtä vähän voin luvata että, ne tiedostot joiden palautus onnistuu, ovat "ehjiä".

3. cubesugar

cubesugar Member

Trophy Points:
    16
    ok. kokeilen tuota, kunhan saan ohjeet luettua. jos siis tiedostot ovat olleet profiilini työpöydällä olevassa kansiossa, miltä asemalta niitä kannattaa etsiä? entä onko väliä millä profiililla ohjelmaa käyttää? järjestelmävalvojan?

4. Ysf

Ysf Active member

Trophy Points:
    68
    yleensä nuo omat tiedostot on c -asemalla, tarkemmin sanoen c:\documents and settings\<käyttäjänimi>

ja ajele järjestelmänvalvojana niin ei pitäisi tulla onkhelmia kansioiden lukuoikeuksista.

Share This Page