Poistin Outpost virustorjunnan ja netti ajuri hävi

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by Elina_60, Dec 6, 2011.

1. Elina_60

Elina_60 Member

Trophy Points:
    16
    Apua!!
    Mulla on Win 7 64bittinen PC ja siinä oli Outpostin virustorjunta ja kun se valitti et pitäis ostaa lisenssi niin poistin sen ja sit samalla hävis Netti ajuri Realtek.. en saa sitä millään toimii.. oon uninstallia yrittäny ja updatee.. käynnistää koko koneen uudelleen.. mitä mä teen.

2. Make_72

Make_72 Regular member

Trophy Points:
    48
    asiaa auttais jos kertoisit koneesi merkin ja mallin,jos itse kasattu niin emolevyn merkki ja malli tai jos on erillinen lan-kortti niin sen merkki ja malli.
    useat verkko kortit ja piirit on realtekin,joten se ei paljoa kerro.
    voit yrittää mennä laitehallintaan klikkaamalla työpöydällä olevaa oma tietokone kuvaketta hiiren oikealla ja valita "hallitse" ja sieltä se laitehallinta,sieltä löytyy sit verkkosovittimet,klikkaa siellä olevaa verkkokorttia hiiren oikealla ja valitse "päivitä ohjainohjelmisto.." ja aukeavasta ikkunasta sitä alempaa eli "etsi ohjainohjelmistoa tietokoneelta" ,ja näytät sille että etsii windows kansiosta.
    jos siellä verkkosovittimissä ei ole verkko korttia vaan siellä laitehallinnassa on tuntematon laite jonka edessä on keltainen kysymys merkki niin tee sille tuo eli etsi sen ohjainta windows kansiosta.

Last edited: Dec 6, 2011
  3. Elina_60

Elina_60 Member

Trophy Points:
    16
    joo.. tää on Asuksen kone P7H55-M. mä oon käyny tuolla mistä löytyy nuo ajurit eli mangemen ja vaikka mitä tein niin se ei auttanut.
    no sit yritin palauttaa tuota virustorjuntaa ja onnistuin.. just nyt..Netti toimii.. eli vika oli tuossa kun poistin outpostin.
    mitä mä teen miten saan tuon virustojunnan pois niin että netti toimii sen jälkeenkin..ja ajurit löytyy.. mä löysin myös ajurien paikan mut en saanu niitä updatettuu..
    Tuo ajuri on Realtek PCLe GBE Family Controller
    Mut vieläkään ei näy Network connektio:nista sitä missä vois ip muuttaa.. ajattelin laittaa natin siihen väliin.. mut tarviis päästä kiinni purkkiin

4. Make_72

Make_72 Regular member

Trophy Points:
    48
    siis kyse on varmaan Outpost Security Suitesta ? se kannattaa poistaa vikasietotilassa,ohjetta sen poistoon löytyy Täältä

jos haluat jatkaa Outpost Security Suiten käyttöä niin tutustu Tähän

sun verkko piirisi ajurit löytyvät Täältä eli ne LAN-ajurit

5. Elina_60

Elina_60 Member

Trophy Points:
    16
    Suur K i i t o S
    Mukavaa itsepäisyys päivää ja joulun odotusta

Elina

6. Make_72

Make_72 Regular member