Minulla on kovolla "uusi kansio", joka on tyhjä, mutta sitä ei saa poistettua. Tulee "käyttö estetty" virheteksti. Ei lähde edes Dr. Deletellä. Mitenhän tuon saisin poistettua?
Oletko kokeillut vikasietotilassa? Yksi niksi, minkä kaverini kertoi, oli että leikkaa kansio leikepöydälle(Ctrl + X) ja sitten liitä(Ctrl + P eli Paste) roskakoriin. Sitten tyhjennä roskis. Auttoiko?
http://ccollomb.free.fr/unlocker/ KOitappa tommosta EDIT:[quotte]Yksi niksi, minkä kaverini kertoi, oli että leikkaa kansio leikepöydälle(Ctrl + X) ja sitten liitä(Ctrl + P eli Paste) roskakoriin. Sitten tyhjennä roskis. Auttoiko?[/quote] EIkös se liitä ole ctrl+v
ÄÄÄÄHH!!!!! Olen evo! Anteeksi Oscar_X, ihan omissa maailmoissa olin kun tuon kirjoitin. Pahoittelen mahd. sekaannuksesta . Ctr + V hän se on. Kiitos q-hub-op kun huomasit ;D Vuoden evotus tämäkin...
Joo kyllä tiesin että se on ctrl + v eikä p (ei onkelmaa). Ei auttanut tuo q-hub-op:n ohjelmakaan, tuo tyhjä kansio on ja pysyy. Vai pysyykö?
Tiedostoa ei voi siirrellä, eikä myöskään pkaksp:n linkittämä ohjelma sitä poista... Kenties mainitsemisen arvoista, että tuo kansio tuli kun yhdistin 2 osioita partition magicilla yhdeksi. Se toinen osio oli tyhjä, mutta se halusi silti tehdä kansion mihin se osion sisältö (tyhjä) menee.