Polkua ei löydy - XP

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by leksitus, Jan 14, 2012.

  1. leksitus

    leksitus Member

    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli muutama päivä takaperin yritin toistaa BSplayerillä erästä tiedostoa koneeltani ja tuli ilmoitus "Määritettyä polkua ei löydy, tarkista polku ja yritä uudelleen". No, tarkistin ja pitäisi olla oikea. Yritin sitten asentaa BSplayerin uudestaan, asennustiedostoa avatessa sama ilmoitus. Myös parin muun ohjelman kanssa sama ongelma. Wat do?
     
  2. ric_91

    ric_91 Active member

    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    1,166
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    BSPlayer siis pelaa? Jos heität vaikka jonkin videotiedoston työpöydälle ja klikkaat "avaa BSPlayerilla" niin ei siltikään toimi?
     
  3. leksitus

    leksitus Member

    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    BSplayer ei toimi, yritin muutamaa videoa sillä toistaa, polkua ei löydy tms. Nyt en saa sitä edes uudestaan asennettua, kun asentaminen ei mene loppuun, muutamaa palkkia vaille valmis niin jää siihen, pari tuntia olen odotellut ja muutaman kerran yritetty.
     
  4. ric_91

    ric_91 Active member

    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    1,166
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    voithan aina asentaa jonkin toisen ohjelman - itse käytin n. 5 vuotta sitten juurikin tuota bspalyeria mutta nykyään olen tykännyt tigerplayerista :)
     
  5. rick79

    rick79 Senior member

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    5,125
    Likes Received:
    547
    Trophy Points:
    193
    kokeile vaikka jotain aikaisempaa versiota bsplayerista, kannattaa myös käsin poistaa ne vanhat bsplayerin jämät joita on jääny program files-kansioon, sen jälkeen ajaa ccleanerilla rekisterin putsaus ja koittaa josko se asentus uudestaan. Itse käytin aina ennen bsplayeria, mutta noin nelisen vuotta sitten kokeilin gomplayeria enkä ole muuta sen jälkeen käyttänyt. Eli siinä olis kokeilemisen arvoinen softa jos olet aikeissa vaihtaa.
     

Share This Page