ei suostu shrinkki eikä alchol tekee imagee leffasta missä vois olla vika tai millä ohjelmalla pitäs tehä, ku ei tarvis ku saada backup eihän sitä enää tarvii ees kutistella.
joo no ei jeesaa vaikka putsaa ja toi decryteri tekee virheen kanssa mut se tekee joka leffan kanssa sen melkein samoilla paikeilla megamäärällisesti voisko olla jossain muualla vika ku leffoissa nyt oon testannu noin 20 eri leffaa.
Mulla on kans muutama leffa josta ei onnistu enää varmuuskopiointi. Luulen että levyssä on vika eikä missään muussa. Kaikki muut varmuuden varmuus onnistuu dvddecrypterillä. Samoja levyjä (platinium dvd+r) olen käytellyt jo pitemmän aikaa, tosin id koodi on vaihellut, muutama lasinalunen on tullut oman mokan takia.
Voisko antaa neuvoo tuon dvddecrypterin käytöstä, että miten se varmuuskopiosta kopion ottaminen tapahtuu? ite oon kokeillu tän ohjeen mukaan http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/pieni_dvd_dvdrlle.cfm on tullu tehtyy aika monta sutta ku ei oo toiminu normaalissa olohuone soittimessa. kokeiltu eri levyillä, eri eri polttavalla asemalla ja eri pöytäsoittimella. tietokoneella voi kyllä kattoo sen leffan vaikka poverdvd`llä mutta sit jos koittaa oman tietokoneen kautta kattoo mitä levy pitää sisällää ni ois muka tyhjä ja saman sanoo myö decrypter jos vaikka yrittäs ottaa kopion kopiosta kopion.
Mulla on ollut sama ongelma ja ratkaisu on löytynyt!!! Kopioi poltetun dvd levyn video_ts kansio tietokoneelle ja polta sitten se uudelle levylle, yleensä ainoa keino tiettyjen levymerkkien kopiointiin, koska imagea tehdessä ilmaantuu virheitä ym. Testattu ja todettu toimivaksi! Jouluja!
Mut jos ongelma on se ettei sitä Video_ts kansiota voi edes kopioida kiintolevylle kun heittää jo virhettä. Levy toimii ihan hyvin dvd soittimessa.
Jos on levyssä vikaa tms. niin suoraan kopiointi windowssissa tyssää lukuvirheeseen - yksi mahdollisuus on kokeilla jotain ohjelmaa, jolla voi lukea levyn imageksi ja jossa voi laittaa asetukseksi "ohita virheet" (esim. alcohol, ultraiso). Datalevyssä voi olla kohtalokasta, jos on bitti poikittain mutta leffassa näkynee virhekohdassa pixelöitymistä. Jos on vähän virheitä niin tuskin huomaakaan. Tietysti paska on paskaa... t:mmainio