Hyvät ystävät auttakkee! Olen menestyksellä polttanut ja katsonut kotidvdllä "joitakin" leffoja. Ennen vista aikaa sain systeemin vakioitua niin että luulin jo hetken osaavani sen, mutta ei. Vaihdoin konetta ja sain Vistan ja nyt en enää tiedä nauraakko vai.. Vaikka olenkin varma että käyttiksessä ei ole syy, ei asemassa, ei levymerkissä, ei polttonopeudessa ja mitä niitä voikaan olla, en tottavie ymmärrä: käytänpä nero8ia, nti7, imgburneria tai mitä muuta softaa hyvänsä en saa vakioitua lopputulosta niin että se näkyisi dvd soittimellani aina. Vikaa en ole myöskään löytänyt fileisrä, jotka aina tarkistan. Olen siis koittanut polttaa suoraan imagena ja deamonilla mountattuna, softaa vaihtaen. Tulos ei valitettavasti ole kummoinen, olenko saanut poltettua 3 ja kaksi imagea olen tuskissani heittänyt mäkeen ja nyt olen uupumukseen asti tapellut tämän kolmannen kanssa. Olen yrittänyt KVG menetelmää, olen kilauttanur kaverille, mutta mikään ei auta. Onko viisautta jaettavaksi?? Kiitos, että säästätte hermoni
Vaikka kukaan ei pystynytkään vastaamaan ongelmaani katson nyt tarpeelliseksi jakaa sitä tietoa jonka pään hakkaaminen mäntyyn tuotti. 1. Todennäköisesti ongelman aiheutti MATO (spy pot) 2. Mato löytyi Nortonin ilmaisella googlen työkalupakkiin kuuluvalla skannerilla 3. Madon poisto tapahtui googlaamalla find and remove worms 4. Mato teki muutamista dvd-rw levyistäni pelättimiä (pieni tappio) 5. Hpn asiantuntijat ehdottivat niin monimutkaisia windows operaatioita ettei tollolla ollut niihin mitään mahkuja, joten en lähtenyt yksin räpläämään rekisteri editoriin 6. Helevetisti sitkeyttä vaatii saada homma pulkkaan, minulta se vei n. 3vkon kaiken vapaa-ajan ja lisäksi ei ole sellaista virustorjuntaohjelmaa, johon voisi luottaa 100% 7. muistakaa helevetissä skannata jokainen lataamanne tiedosto mieluummin useammalla ohjelmalla ennen asennusta,miltei jokisessa vaanii joku spöökki Toivon vilpittömästi, että tästä on jollekin apua, sekä niille jotka mahdollisesti joutuvat vastaavanlaisen ongelman / saman tyyppisen ongelman uhreiksi, AVAINSANA on älä anna periksi