Polttaminen svcd:ksi

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by suimo, Nov 29, 2002.

1. suimo

suimo Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs olen muuttanut videoni svcd:ksi. Poltin nerolla sen sitten svcd:ksi. Aloin sitten katsomaan elokuviani dvd soittimellani, mutta mitään ei näkynyt. Elikkäs missä on tapahtunut virhe? Olen joskus onnistunut tekemään ihan oikein noita svcd levyjä, mutta silloin oli win98 nyt on win2000.

2. ricardo

ricardo Guest

Herjasiko Nero jotain polttovaiheessa?

3. Poy

Poy Regular member

Trophy Points:
    26
    Kerro vähän lisää. Millä nopeudella poltit, toimiiko DVD:ssä svcd:t, toimiiko ne tietokoneessa, jne.?

4. suimo

suimo Member

Trophy Points:
    11
    Nero herjaa vain jos yritän suoraan polttaa, mutta kun teen imagen se polttaa imagesta ihan hyvin. svcd:t toimii dvd:ssä ja tietokoneessakin ne toimii vallan mainiosti. Poltin kasilla.

5. ricardo

ricardo Guest

Eli ihan standardin mukaisia eivät mpeg-tiedostosi ole.Joten,valitse Nerosta svcd ja raahaa tiedostosi polttoikkunaan.Nero tsekkaa sen ja ilmoittaa poikkeavuuksista.Valitse "turn off standard compliance" ja polta.Lopputuloksena on XSVCD,joka toimii useimmissa DVD-soittimissa.Toinen vaihtoehto on koodata mpegit standardin mukaisiksi.

Edit:syy tiedostojesi epäkelpoisuuteen on todennäköisesti joku seuraavista:väärä resoluutio(pitää olla 480x576),väärä äänen näytteenottotaajuus(pitää olla 44,1 ei 48),tai liian korkea bitrate.(audion laadusta riippuen max. on siinä 2500:n paikkeilla)

Last edited by a moderator: Nov 30, 2002
  6. suimo

suimo Member

Trophy Points:
    11
    Nero herjaa jotain, että ei voi jotain multisessionia kirjottaa ja sitten siinä on valinnat, että "turn off doc" tai joku dac tai sellainen. Toista kohtaa en muista ja sitten on vielä cancel. Olen kokeillut turn offata kummankin, mutta tuloksetta. DVD soittimeni ei sitä silti suostu toistamaan.

Share This Page