ELi ostin uuden LG polttavan DVD aseman. Mukana tuli ohjelmistoa kuten Nero etc. Päätin heti kokeilla polttaa eräst DVD-r elokuvaa. En tiedä juuri mitään dvd asemista tai niillä polttamisesta. Valitsin valikosta DVD-video polttamisen ja valitsin TS_VIDEO kansioo kaikki bup vob ja muut käsketyt tiedostot. Kun alan polttamaan tulee seuraava error viesti: DVD-Video files recllocation started. DVD-Video files recllocation failed. Ja polttaminen keskeytyy. Mitä tehdä?
VTS_02_1.VOB löytyykö tuo tiedosto sieltä hakemistosta? EDIT: Sen pitäisi vielä ilmoittaa The resulting DVD-video might be unplayable. mutta kyllä se pitäisi olla poltettavissa, yksi vaihtoehto on avata se DVDshrink:issä ja tallentaa uudelleen.
Joo, sek ysyy eka haluatko polttaa mutta se ei välttämättä toimi sillon. En halua ottaa riskiä. ELi miten ton sais niin, että se varmasti toimis. Ja kyllä, VTS_02_1.VOB löytyy.
Tuossa vähän logia. 4.9.2004 UDF/ISO compilation 18:18:48 #1 Phase 112 File dlgbrnst.cpp, Line 1836 DVD-Video files reallocation started 18:18:48 #2 DVDREALLOC -124 File DVDVideoCompilation.cpp, Line 1177 18:18:48 #3 Phase 115 File dlgbrnst.cpp, Line 1836 DVD-Video files reallocation failed
suosittelen dvd shrink ohjelmaa ja valitset sieltä pakkauksen jälkeen polton. Näin minä teen ja varmaa jälkeä tulee. Mulla ja uusi lg asema...
No otin pienen riskin eilen ja poltin elokuvan Nero:lla varoituksesta huolimatta. Mikä parasta, elokuva toimi!!!
Minulla ei ole edes DVD Shrink ohjelmaa nekä tiedä siitä mitään, mutta kun sanoit että kannataa pakata elokuva ensin uudestaan ja sitten polttaa, niin heikentääkö tuo jotenkin elokuvan laatua?