Eli koneena on hp pavilion dv6700 vista home premiumilla ja itse polttava asema on samsungin cddvdw TS-L632N lightscribe. Ohjelma millä poltan on power2go 5 dvdsuite Vika on semmoinen että polttaminen jää kesken eli se ei viimeistele levyä, vaan jää makaamaan 99%,kohtaan ja siinä palkin päällä lukee sessiotietoja kirjoitetaan. Nyt ei sitten enään lue edes dvd levyjä joita haluaisi katsella. Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä tehdä? Terveisin Tomi
Millä softalla katot elokuvia? Voi olla että asema on rikki tai softat huonoja. DeepBurner Free tä voisit kokeilla, onnistuuko sillä poltto..
Käytän tota hp omaa quick play ohjelmaa ja media playeriä. Latasin kaikki codecit siihen ja se on toiminut. Mä sain eilen tuskallisen kiukuttelen jälkeen poltettua sillä windowsin kautta ns datalevyn ja se onnistu ok. Eli en loppujen lopuksi usko että asema on paskana. Latasin kaikki päivitykset softiin ja firmwaren asemalle ja sitten hoksasin että voisikohan se johtua jonkin asteisesta eturistiriidasta tai vastaavasta kun mulla on toi power2go mikä tuli koneen mukana ja sit mä asensin nero 7 niin jos se ois se ongelma ???? Kiitos avusta, tää on aika hepreaa mulle tälläinen mutta kyselemällä oppii ja kuuntelemalla vai