Polttava DVD asema ei tunnista juuri polttamaansa dvd videota?

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by weirdfell, Jan 19, 2007.

1. weirdfell

weirdfell Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin,siis nyt on alkanut ilmetä ongelmia . Olen eilen ja tänään polttanut 2 elokuvaa DVD+R Werbatim. Ja ensimmäiset poltot suoritettuani koe DVD-soittimessa. 1 tunniin katseltuani alkaa nykii ja jysähtää kunnes alkuvalikko ilmestyy. Nopeus toisilla levyillä matalin mahdollinen 6 suurin mahd oli 16 jotka poltin ensimmäisenä,ja ajattelin sen johtuvan suuresta nopeudesta ,Ei auta asiaani vaikka vetäsen polttonopeuden minimiin aina alkaa pätkii.Firmis on päivitetty Lite-On SOHW-1693S uusimpaan mitä löytyi (KSOB).Elokuvien kokoluokka on 4.28 - 3.91.
    Ja toisella elokuvalla on ihme ominaisuus toistua DVD-soittimessani (Firmattu ProCaster-002), mutta tietokoneeni jolla sen elokuvan levylle hulmutin ei tajua tekemästään mitään. Levy asemaan----> kone ei avaa sitä ja ilmoittaa kooksi 0 tavua ? Nero 7 ultra edition ja uusimmat päivitykset asennettu.Polttaessani olen tarkistanut asetukset burning romista ennen polttoa ja kaikki kuten olen ennenkin poltellut ja levyjä sentään on hylly pullollaan.Polttamani tiedostot ovat kopioita elokuvista muodossa Vob Bub ...etc.
    Onko kellään muulla samaa ongelmaa, tai edes ratkaisua.
    Normisti vetäsen nerolla tiedostohallinta-ikkunasta oikealta tiedostot vasempaan ts kansioon ja kukaan ei huuda perään ,mutta polton jälkeen joko ne pätkii dvd-soittimessa tai sitten toinen levy ei edes ole muka olevinaan mikään leffalevy? "Vitsi mua ei kiinnosta kohta mikään"

EDIT: Lueskelin nero 7 ympäri maailman saittien niin se onkin vissiin hiukan buginen tuo 7, yks sun toinen sanoi eri foorumeilla aivan samaa kuin minäkin täällä,ja kirosi alimpaan tulipaljuun koko hoidon,no hankittu on mut taukodvd-poltteluun ennenkuin saavat sen bugin pois poltellaan jollain muulla sitten se väli menihän tos 6 levyy piwwunpäreiksi,noo onhan noit tosin viel 120 kpl et ei hirmu vajetta. Yks hyvä pointti.. Sain aikani kulumaan kun pähkäilin kuula punasena vikaa.... :p

Last edited: Jan 19, 2007
  2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Tuota Neron vikaa voi testata muulla ohjelmalla. Esim. ImgBurn.

3. weirdfell

weirdfell Regular member

Trophy Points:
    26
    Jou ,,,ja nyt on uusin päivitys tuoho neroo mut ei paljon auttanut sen levyn viimeistely vissiin menee menojaan ,Poltin samat leffat DeepBurner Pro kokeiluversiolla niin kaikki toimii,mut kyllä pitää ottaa selko tost nerost,eihän tässä ole muuten mitn järkee ostella jotai neroja hyllytavaraksi... Sen päivitys osiokin on ihan solmussa,ohjelman sisäinen ei toimi ja ne myöntää sen siellä nero.com puolellakin,eli paketti imuun itse pääkallopaikalta,ja päivityspaketti ilmoittaa että poista ensin aikaisempi versio?? Eli tässä on yritys ollut kova saada korjausversio päivityksen nimissä.Sitten sainkin ladata Cleaner-Tool ohjelman kun neron rippeet estivät "päivityspaketin" asennuksen.
    Härkä-homma, ihme touhuu nerolta saada pikaseen vaan romut kaupaksi....

Share This Page