Tarkoituksena olisi hankkia polttava dvd- asema dvd-elokuvien kopioimiseen. Suomesta tilaaminen ei tule kuuloonkaan törkeiden hintojen takia, joten kertokaa muutamia ulkomaisia nettisivuja mistä vois laitteita tilata. Suositelkaa myös eri asemia ja poltto-ohjelmia! Tärkein valintakriteeri on poltettujen Levyjen moitteeton toimiminen tavallisessa dvd-soittimessa(Sony DVP-NS900V).
Pioneer A04 ja kannattaa katsoa Saksasta ja Britanniasta ensin, että välttyy tulleilta + ALVilta, jotka menee jos tilaa USAsta. Ja tyhjät kiekot löytyy UK:sta alle punnan kappale (noin 9 wanhaa Suomen rahaa).
104 on sama asia kuin A04. A03 ja 103 on sama asia, mulla on tollanen A03 -- jotain pikkuparannuksia A04:ssa on A03:een nähden, mm. nopeampi DVD-RW formatointi, burn-proof -tuki parempi ja 2x poltto DVD-RW:lle muistaakseni. A04 maksaa muistaakseni noin $400 Jenkeissä ja A03 joku $300-350.
104:sta myydään http://www.blankdiscshop.co.uk:ssa 289.99 punnan hintaan. Onko miten luotettava kauppa?
Pitäis olla, pari on tota kehunut. Ja varoituksen sana: Datasafen DVD-RW:t ei pelaa _ollenkaan_ Pioneerin A03:ssa. Älä tilaa vahingossakaan ko. lättyjä
joo, itse olen ajatellut käyttää vain DVD-R aihioita. Se on varmaan paras ja varmin tapa toimivuuden kannalta.
Rehellisesti sanoen en osaa suositella vielä mitään, itselläkin on vasta ihan alkutestailut menossa, sain 2vkoa sitten DVD-polttavan ja siitä reilu viikko tuhraantui toteamiseen, että Datasafe ei toimi.
Nero. Aina, oli CD tai DVD. Ainoa mihin käytän jotain muuta on jos vedän DVD-5:sta 1:1 backupin DVD-R:lle, jolloin homma menee näteimmin suoraan DVD Decrypterillä -- naputin tuosta hyvin lyhyen guidenkin englanninkieliselle puolelle (artikkeliosiossa).
Pistäppäs postia tälle saitille kun saat testattua eri aihioita. Tietää sitten mitkä kiekot kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Käytännössä kaikissa DVD-levyissä on CSS-koodaus, mutta sehän lähtee nätisti SmartRipperillä, cladDVD:llä tai DVD Decrypterillä irti. Ja samalla irtoaa Macrovisionkin aiheuttamasta päänvaivaa.