Polttavassa vikaa (kuva)

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Kopo, Nov 23, 2007.

1. Kopo

Kopo Regular member

Trophy Points:
    26

Siinäpä se. Tulee aina kun polttaa dvd elokuvaa ihan millä softilla vaan. Testasin cdtä ja dvd jossa oli noin 5-10% käytetty tilaa niin ne onnistui. Lg supermulti GSA-4160B. Uusin firmware on. Apua kaivataan.

2. xXx

xXx Regular member

Trophy Points:
    26
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/293850 olisin katsonut että sama laite kun sulla. rakentavaa keskustelua ja neuvoja. tuolta katsoisin ensimmäiseksi. paremmin saa vastauksia kun kirjoittaa tuollaiseen vanhaan ketjuun. ilmeisesti moni vastaa ainoastaan jos joku muu on vastannut aikaisemmin ? itsellä on samsungin super write-master ja en päivitä firmwarea, koska asema ja poltot ovat toimivia. miten sulla, milloin polttava toimi ? jos se toimi esim. vanhemmalla firmwarella tai jollain tietyllä levymerkillä, niin miksi et palaisi vanhaan toimivaan systeemiin ? ps. itse olen käyttänyt verbatimin levyjä ainoastaan ja niissä ei ole ollut ongelmia. olen käyttänyt niitä "valtavia määriä" ja jos joku elokuva pitää polttaa esim. kokeeksi ja arvelluttaa tuhlata levy, niin jos löytyy dvd-/+rw levy, niin voi koklata esim sillä.

Last edited: Nov 27, 2007
  3. Kopo

Kopo Regular member

Trophy Points:
    26
    Toiminut joskus vuosi sitten viimeksi ja silloin yritin kaikkea, mutta en jaksanut vaivautua korjaamaan kunnol kun oli läppärissä polttava kanssa, mutta nyt taas haluan kuntoon kun läppäri ei voi polttaa dual layer levyjä. Luulen että vika on jossain spti/aspi ajureissa tai jossain syvällisemmässä. Täytyy kokeilla asentaa windows uudestaan jos vaikka auttaisi tai sitten polttavan laseri on kulunut.

4. Slayerist

Slayerist Regular member

Trophy Points:
    26
    laitoin tähän,kun ei löytynyt paremmin vastaavaa ketjua.. elikkäs semmonen ongelma koneen ja polttavan dvd aseman kanssa,että asema toimii oikein ja poltto ohjelmakin toimii mutta kun yrittää polttaa jotakin niin tietokone ei tunnista asemaa.Formatointi voisi auttaa,mutta voisiko selvitä vähemmällä,jollain muulla keinolla?

5. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    Itselläni on samainen asema, yksikerroslevyt polttaa ihan hyvin, mutta kaksikerroslevyjä ei. Firmiksen päivitin, ei auttanut.
    Nero antaa jotakuinkin seuraavanlaisen virheilmoituksen "Can't start Disc-at-once session" tai jotain. Myöskin nuo Dual Layerit tunnistuvat asemassa virheellisesti booktypeltään DVD-ROMeiksi.

Share This Page