Sain digiboxistani siirrettyä tallenteet (MTV3 ohjelmaa eli yksinkertaisinta mahdollista aineistoa). Käytin Project X:ää ja sain .rec tiedoston ääni- ja kuvatiedostoiksi. Lisäksi PCltä katselua varten sain tehtyä toimivan .mpg tiedoston. Ongelma tuli, kun olisi pitänyt saada poltettua DVD. Joko autorisointi tai itse poltto ei mennyt oikein. Autorisoinnin tein ensin RegJigillä ja poltin Nerolla, jolla joskus aiemmin olen onnistunut. Kun DVD:llemme kelvollista tallennetta ei syntynyt, kokeilin autorisointiin GUIAuthor:ia. Sekä Regjigillä, että GUIAuthorilla näytti syntyvän oikean näköiset kansiot ja niiden sisältö. Polttoon käytin Neroa. Siinä vähän epäilytti, kun puolen tunnin ohjelman polttamiseen kului aikaa yli 20 min. Nopeussäätö oli annettu Max ja käsketty itse säätää maksiminopus. Voiko kestää noin kauan ? Oisko vinkkiä, mikä on pielessä ? Olen 1,5 v sitten onnistunut ProjectX+Rejig+NEro yhdistelmällä tuottamaan DVD:n, jonka toisto DVD soittimellamme onnistui. DVD soitin, DVD levyt, joita käytin sekä digiboxi itse ovat samat kuin silloinkin. Kaikki käytetyt ohjelmaversiot mm. Nero ovatkin erit, kuin silloin. Samoin PC ja sen DVD asema ovat erit. Haenko vikaa autorisoinnista vai DVD-asemasta ? Vai voiko Neronkin kanssa tehdä jotain virheitä ?
Juu, tämä ongelmani ratkesikin, kun vaivauduin kaivamaan Neron käytööohjeen. Eli ongelmanani oli virheellinen Neron käyttö, vaikken uskonut, että se edes olisi mahdollista. Sain kuitenkin leffat digiboxista DVD:lle. Oli sen verran konstikasta, etten tiedä, miten usein sitä nyt oikeasti viitsii tehdä