latasin dc++ lasten ohjelmia ja poltin sen nero ohjelmalla mutta ei tule kuvaa poltin samalla ohjelmalla karaoke ohjelmia ja ne näkyy hyvin mulla on dvd-laite joka tukee divx ohjelmia olen aika uus avuton näissä asioissa mutta rohkenen pyytää apua ps dikikuvat näkyy
Polta levyt datana. Mikäli olet ladannut ohjelmat Divx/Xvid/VCD/SVCD-muodossa ja ja laitteesi tukee Divx-elokuvia, niin sinun ei tarvitse muuttaa niiden formaattia, vaan voit polttaa ne suoraan datana. Muista viimeistellä levy, sillä jotkut dvd-soittimet ei toista viimeistelemättömiä levyjä. Mikäli ei vieläkään onnistu, niin kerro dvd-soittimesi merkki ja malli.
ihan kiinnostaisi tietää onko tuo Nero 7.x todella parempi ja varmempi kuin Nero 6.x. (viimeisin taitaa olla 6.6...x)? Koska tuo 7-version kanssa olen kuullut monilla olenvan ongelmia? Lisäksi tuo koko..yli 100mb..henk.koht, on jäännyt vielä asentamatta
@microbi Omakohtaisten kokemusten mukaa Nero 7 on täysin turha ja täynnä ongelmia. Itsellä on ainakin ongelmia esiintynyt audio-cd:n poltossa, sekä imagen poltossa. Käytän uusinta versiota ja edelleen on ongelmia ainakin imagen poltossa. Suosittelen pysymään edelleen Nero 6.xx-versioissa.