Voi olla että tuli väärälle aluelle, mutta luulisi että Xbox tietäjät osaavat vastata tähän kysymykseen... Eli. Minun pitäisi asentaa boxiini unleashX setit kuntoon, mutta tämän pitäisi tapahtua levyn kautta, koska olen näissä asioissa niin n00b etten osaa muodostaa FTP yhteyttä boxin ja tietokoneen välille. Minulla on Xboxissa Thompsonin asema eli voimme unohtaa cd-r/cd-rw levyt ( kokeilin ko cd-rw levylle) MUTTA.. Minulla on polttosoftana Nero Express 6.xx, joka ei anna polttaa 3,91Mb:n tiedostoa DVD levylle vaan ainoastaan CD-R levylle, joka ei kuten aikaisemmin jo ilmoitin toimi Thompsonin asemassa... Mitä minun pitäisi tehdä? Saa auttaa kiitos.
Ensinnäkin sitä tiedostoa ei polteta sinällään, vaan poltetaan ns. "image-poltto". Toisekseen xISO:a ei kaippa DVD-levylle pystykkään polttamaan, koska se kaippa vain CD-image. Tästä en tosin ole 100 varma. Mutta DVD:lle poltettaessa polta xISO:n sisällä olevat tiedostot sinällään UDF-muodossa DVD-levylle. Tässä asiasta enempi: http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxtoimlevpolt.html
Kiitos nopeasta vastauksesta. Tottakai poltin tiedoston imagena. xISO.. Olen ainakin pystynyt tekemään omista orggis peleistäni varmuuskopiota, jotka olen kääntänyt xISO muotoon ja sitten polttanut ne nimenomaan DVD:lle. En ole koskaan kokeillut polttaa mitään em. UDF-muodossa, (eli en tiedä miten se tapahtuu) mutta täytyypi perehtyä asiaan. Kiitos vinkistä.