Poltan nerolla audio cd-levyn tai minkä tahansa cd-levyn poltto menee ihan kunnolla loppuun saakka, mutta sitten kun pitäisi toistaa levyä niin se ei onnistu. Onko vika polttavassa vai ohjelmassa? Onko kellään muulla ollut täilläsitä ongelmaa? Ajurit on päivitetty ja eri valmistajien levyjäkin kokeiltu. Asema polttaa dvd-levyt ihan kunnolla. [bold]toisella ohjelmalla poltto onnistuu, eli mikä on nerossa vikanana kun ei suostu polttamaan cd-levyjä? dvd-levyjenkin poltto ei enää onnistu [/bold] Ongelma poistui kun asensin neron täydellisesti uudestaan ja poistin levyke-aseman käytöstä, jota minulla ei ole edes koneessa.
Yritin polttaa 40x- ja 24x-nopeudella, kummallakaan ei toiminut. Toistoa olen yrittänyt koneella(levyllä on tiedostoja ajat pitävät paikkansa, mutta ei toista), dvd-soittimella8tukee poltettuja levyjä), cd-soittimella(tukee myös poltettuja levyjä) ja toisella koneella. Mikään näistä ei toistanut levyä, joten en luulisi sen olevan soittimessa vikana.
Hello Mulla ollu samanmoisia ongelmia, ei toista cd- soittimella tms. Syy on ehkä toi cd-rw levy, mut eihän polttonopeudella ole vaikutusta..vai onko... tää kone polttaa ihan vatun hitaasti...kenties 4x? Ehkä mä ostan next time cd-r jospa sitten wörksäis...
RW levyjen polttonopeuset kannattaa pitää välillä 4x ja 8x R levyt itse poltan nopeuksilla 12x tai 16x (vaikka nopeuden saisi 40x, mutta mulle jälki on oltava parasta) DVD, levystä riippumatta 2x-4x on OK. firmawe päivitetty? uusin nero? (onko päivitetty) mikä softa polttaa?