Elikkäs ongelma ois sellanen että en saa poltettua levyjä loppuun. Polttoprosessi kyllä käynnistyy mutta yleensä noin 30% kohdalla polttoprosessi jumittuu. Mitään virhe ilmoitusta ei tule. Nerolla koitan polttaa mutta oon koittanu myös muita ohjelmia ja niissä sama homma. Eri merkkisä levyjä oon myös koittanu. Polttavassa asemassa ei ainakaan voi olla vikaa koska se toimi ihan normaalisti kaverin koneella. Rupee oleen ideat aika vähissä, että jos joku osaisi auttaa niin olisin todella kiitollinen.
Levytilakaan ei kyllä ole vähissä ja muisteista en osaa sanoa että onko niissä jotain vikaa...Käyttiksenki asensin uusiks mutta eipä siitäkään apua ollu. Perkele ku tuottaa harmaita hiuksia yks polttava asema!
En saa mitään polttologeja auki ku poltto on alkanu ja se jämähtää aina siihen 38 prosenttiin, niin painan että keskäytä polttoprosessi, jonka jälkeen konen on niin jumissa että joutuu käynnistää kone uudestaan. Asema toimii muuten hyvin mutta polttaminen ei vain onnistu että ihme juttu kyllä! Ja oon myös koittanu toista asemaa mutta sen kans sama ongelma.