Tervehdys! Sellainen ongelma vaivaa minua,kun minulla on video,jonka koko on 750000 mt,niin onko mitään mahdollista saada sitä poltettua 700 mb levylle? Kun sitten minä kokeilin myös polttaa sitä 800mb:n levylle,niin tulee herja:tätä levyä ei voida kirjoittaa raita kerrallaan,haluatko vaihtaa levy kerralla tilaan,ja viimeistellä levyn?" sitten kun painaa OK,niin se alkaa polttamaan,mutta ei siinä sit kuitenkaan mitään näy,ainoastaan sellaisia särö ääniä kuuluu silloin tällöin,eikä muuta.Olisiko niin että minun polttava asema olisi liian vanha?(1,5 vuotta)?Niin ja poltto-ohjelmahan minulla on Nero 6.
koitit varmaan polttaa ihan data-cd, jos toi ei ole image? Nerossa valitset data-cd ja asetuksista "disc-at-once" ja "finalize cd" -> ok, nero kyllä ilmoittaa jos levyllä on liian vähän tilaa ja sylkäsee levyn ulos. Voit tietty koittaa yli-polttoa, mutta 50 mt on jo aika paljon.. Ylipoltolton asetukset löytyy File.. ja preferences -> expert features ja rasti kohtaan "enable overburn..." Maximum cd length-kohtaan sitten laitat jokusen minuutin yli eli jos on vaikka 80 min, laita 82 esim. Voit koittaa sitä 85 min, mutta tuosta voi mahdollisesti syntyä muita ongelmia esim. levyä toistettaessa.