tarvis saada poltettuu 90min levylle leffa ja tekstit (avi ja sub)mutten tiedä millä sais poltettuu nero ei ainakaan tunnista 90min levyä
Pistä preferences -> professional settings:stä päälle nable overbur ja pistä maksimi CD:n kooksi noin 92 min. Ja enabloi ylipoltto. Sitten vain teet ISOn ja pistät päälle Disc-At-Once-96:n. Ja kun Nero kysyy niin "wite overburn disc" ja "Ok". Itsellä sama homma 90 minuuttisten levyjen kanssa. Näyttää CD:n kooksi 10 minuuttia, mutta "ylipoltettuna" menee helposti.
ei lähe polttaa ilmottaa vaan että eioo tarpeeks tilaa levyllä ja sylkee levyn pihalle (mikä versio nerosta mulla on 5.5.9.0)
Mulla oli sama probleemi kun yritin 99min rompuille polttaa. Ratkaisu oli kääntää wizard pois päältä (Help-valikossa), eli kun neron käynnistää niin pitäisi suoraan tulla "new compilation" valinta-boksi ruudulle. Tämän jälkeen overburningia yrittäessä nero ei sylkäise suoraan levyä ulos vaan tulee uusi dialogiboksi...
mikä nyt neuvoksi kun ei tämäkään näytä auttavan onko mitään muuta ohjelmaa millä tän vois tehdä kun ei toi nero näytä pelittävän mulla
Törmäsin kerran Samsung asemaan joka ei hyväksynyt 90min levyä (softasta riippumatta), mikä asema sulla on? valmistajan sivuilta vois löytyä tieto mitä levyjä se tukee.
No alkaa keinot loppua...yks juttu mikä vois olla ni se ei kelpuuta sitä aihiota, mitä jos kokeilet jonkun muun merkkisellä aihiolla? ja kokeile muita softia esim. CDRWIN tai Fireburner...onhan noita vaihtoehtoja. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/cdr_ohjelmat/cdr_ohjelmat/
Mulla on myös ongelma noitten levyjen kans, asema lähtee polttaan, kun laittaa cd max 92min, enabloi ylipolton ja laittaa et disc-at-once/96, mut hetken päästää tökkää levyn pihalle ja ilmoittaa et puskuri tyhjä. En ymmärrä vikaa.
Nonii mää onnistuin nyt kun otin sen multisessionin pois ja pistin dick-at-once ja poltto onnistui ja kiitos kaikista neuvoista
Write CD komennon jälkeen BURN välilehdellä number of copies--vieressä, mikäli ei ole niin sun asema ei tue kyseistä ominaisuutta.
Eipä löydy kyseistä vaihtoehtoa, elikkä voinen heittää nuo 90min/800mb levyt roskikseen tai käydä ostamassa uuden polttavan.