kun poltan monta leffaa yhteen dvd levyyn niin pitääkö mun laittaa joko vcd vai svcd vai voiko sen muuten laittaa pelkkä dvd?
ja kysymys oli?.... Oletan, että kysyt mitä pitää valita kun polttaa Nerolla? Ainakin tuo kysymys voisi viitata siihen... Kysymys on missä formaatissa sinun elokuvasi ovat sekä kuinka hyvän kuvalaadun haluat leffoillesi? Periaatteessa 1 hyvä tasoinen leffa DVD:nä/DVD-levy. SVCD:nä saa hyvin 2 leffaa (5 cd:tä/dvd-levy), VCD:nä menee sitten jo enemmän, mutta vaihtoehdoista huonoin laatu. Periaatteessa saat kyllä ängettyä dvd-levylle useampi leffoja ihan dvd-formaatiossa, mutta sitten kuva on jo huonompi kuin SVCD-muodossa...mutta änkeämällä (pakkaamalla leffoja eri softilla) niitä sinne saa, en tosin suosittele. Toinen juttu on sitten jos sinulla divx/xvid-leffoja - ne pitää konvertoida joko vcd,svcd tai dvd-formaattiin ellei dvd-soittimesi tue divx/xvid-fortmaatteja - ja se onkin jo toinen juttu. Sääntönä voi sanoa, että ei se taso ole edes SVCD-tasoinen konvertoinnin jälkeen (avi => *joku formaatti*), koska avi on jo lähtöformaattina sen verran heikko. Ja jos monta leffa/dvd-levy (oli formaatti sitten mikä tahansa) - tee menu, josta voit valita minkä leffan katsot.
Kerro millaisessa soittimessa haluat katsoa ne leffat tai leffan. Onko siinä divx tuki vai ei. Löytyy soittimen etupaneelista tai oppaasta mitä formaatteja se tukee.
Mikä neron versio sulla on ? kysyn sen takia mulla on toi six pack ja 7 ominaisuuksista ei oo tietoa !!
6.6.1.4 versio mul on. ei nerolla pysty tekee vcd tai svcd dvd. millä ohjelmalla mä saisin ihan varmasti laitettua leffoja jotka on avi muodossa dvd levylle?
Avaat neron. ylhäällä valinta dvd. klkkaat nero burning rom.dvd-rom(iso) valittuna.klikkaa new.Etsit leffat ja siirrät ne vasemmalle merkin nameja vihreä nuoli alle. siinä yläpuolella polttonappi klikkaat sitä ja poltto alkaa.