Näin karkeasti sanottuna: mitä alhaisempi polttonopeus sen parempi ;-) En kyllä mene sanomaan mitään nopeuksia sen tarkemmin mutta 4x - 12x esimerkiksi voisi olla sellainen sopiva väli. Olen kyllä usein poltellu 24x jne ja ihan hyvin on toiminut. Leffat polttelin sitten 4x jotta tulee varmasti hyvä tulos.
Jep, mitä alempi, sen parempi. Tosin nykyään taitaa uusissa asemissa olla alin polttonopeusvaihtoehto 8x. Näin ainakin omassa LG:ssäni, ei näytä nero pienempää nopeusmahdollisuutta.
juu.. pienempi nopeus parempi laatu.. varsinkin vanhoihin asemiin/soittimiin poltettua laittaessa kannattaa se levy polttaa hitaalla nopudella..
hmm??? Mistähän mahtaa johtua ku mun nero ohjelma (5.0) ei anna mistään vaihtaa polttonopeutta... Missähän vika? ois kiva saada tietoa teiltä viisaammilta... artgsm99@jippii.fi
artgsm99: jospa tuo neron versio ei ole sopiva sun asemallesi, kokeile jotain muuta neron versiota. teme565: mulla on ollut pari LG asemaa ja huomasin tuon saman ongelman nopeudessa ja se johtui neron versiosta... kaikki nopeudet taisi mulla toimia ainakin versiolla 551028.