Kokeiltiin juuri kaverin TDK levyille ja poltto onnistui hyvin. Mutta omani toimivat välillä ja välillä eivät, eli noin. 25 levystä 5kpl on toiminut ja loput 20 ovat roskiksessa. Minulla on vielä joku 20 kpl näitä jäljellä , kannattaako pilata loputkin vai onko ratkaisua? Voiko nämä "Budget" merkkiset levyt olla oikeasti näin huonoja? Osaako joku suositella parempia levyjä HL-DT-ST DVDRAM GSA-4081B polttavalle ja XBOX:ille jossa on philipsin asema? Levyjä olisi luonnollisesti kiva saada inhimmilliseen hintaan jostain esim. www.wesellcd.com tapaisesta kaupasta.
Kovin vaisua toisten auttamista täällä vaikka ihan asiallisesti kertoo ongelmat ja muut. No asiasta toiseen ongelmaksi vahvistui nyt keltaisten "BUDGET" levyjen KELVOTON(!) laatu. Eli näistä levyistä tällä polttavalla 50kpl on onnistunut joku 10kpl... En suosittele kenellekkään näitä kiekkoja.
moi, onko ne näitä: http://www.mpegit.fi/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=187 jos on niin sitten on asemassa vikaa tai ei yhteensopiva. ite oon polttanu kyseisiä kiekkoja joku 80-90 ja kaikki on toiminu, ei yhtään frisbeetä. jos noita olis vielä nierlessä niin tilaisin lisää. [edit] käytän siis noita pleikkari2ssa.
Moi , kiitos vastauksesta. Kiekot eivät ole noita vaan suht saman näköisiä. Ja tosiaan , noi princot on tosi hyviä mitä näytit. Meillä oli noita joskus 25kpl paketti ja kaikki toimivat! Sitten katottiin nierlestä että nämä on niitä samoja ja eivät ollutkaan vaan ylläri ylläri , p**koja kopioita. :/
Jaa-a, enpä osaa hirveän tarkasti sano mitkä levyt sopisivat hyvin sinulle... TDK on aika varmaa tavaraa, ja verbatimia kehuvat mutta itse en siitä välitä. Tollasia Philipsejä itse ainakin tilasin, eivät ilmeisesti mitään sekunda kamaa. http://www.nierle4.com/s01.php?sid=...1&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2248 Ja kyllä täällä autellaan jos osataan =)!
Joo noi Philipsit saattais olla aika varma valinta ku asemaki Xboxissa on Philipsin. Eikö toimivuus pitäisi silloin olla aika sata-varma?
Mikään ei oo sata-varmaa, varsinkaan näissä asioissa =) se kannattaa muistaa Mutta joo, epäilen vahvasti että voisivat olla hyviä, siksi uskaltauduin niitä myös veljelleni tilaamaan. Ja hintakaan ei mielestäni ole karmiva, laadusta kannattaa maksaa. Kunhan omani saan niin sitten osaan varmasti kertoa tarkemmin asiasta. Voin vaikka sitten sinulle ilmoittaa että mitä mieltä niistä olen ja mitä laadun tarkistus ohjelma niistä sanoo polton jälkeen.