Elikkäs tollanen voi tulla netin käytönjälkeen vaikka käytän mozillaa. Onko toi popup vai jonkin sortin viirus, kun ilmestyy joskus.
siis tuleeko tuo sulle sillon ku sammutat mozillaa vai? toi on yleensä siitä ilmotus että explorer ei voinut avata jotain mainosta.. onko sulla kenties hosts tiedosto koneella? koska se estää kaikki tuolta ko. osotteesta tulevat mainokset
huomasin että toi ilmotus voi tulla ihan millon tahansa vaikka pelistä poistuttaessa. Mikä on hosts tiedosto ?
eli sulla ei ole sitä.. se on sellanen tiedosto joka estää avaamasta sivustoja jotka sisältävät viruksia yms roskaa.. ja just toi osote mikä tos sul on niin lasketaan pahikseks..
Mulle tuli tuo aivan sama monta kertaa. Joka kerralla "ei" painoin. Koneelta löytyi tuon jälkeen C:\windows\debug\DSPromo.log joka sisälsi viruksen. Suosittelen skannaamaan em. kansion. Mulla tuota pukkas kun olin mesessä. Jos mese ei ollut auki niin ei tullut. Nyt kun Avast! poisti tuon DSPromo.log niin ei ole enää pomppinut. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/411108 tuossa tuo minun tapaukseni. En tiedä liittyykö sitten tuohon..