Olen jo jonkin aikaa painiskellut samojen ongelmien kanssa muutamalla privaattitrackerilla kun ratio uhkaa pudota liian alas kun en saa tätä port forwardingia toimimaan. Nyt toivoisin että kädestä pitäen, kävisitte kanssani tämän läpi: Olen yrittänyt mennä portforward.com :in ohjeiden mukaan, mutta ei natsaa. Modeemini on Siemens 4100 joka nätisti löytyy modeemilistasta. Myös uTorrent, löytyy nätisti listasta. Seuraan ohjeita tarkasti, jonka jälkeen pyydetään staattista IP-osoitettani. Itsellä ei ole hajuakaan mikä se on, joten painan ohjeiden mukaisesti heidän tarjoamaansa ohjetta (http://portforward.com/networking/static-xp.htm). Teen ohjeiden mukaan niinkuin käsketään, mutta kun olen syöttänyt omat tietoni allaolevan kuvan mukaisesti, en saa yhteyttä nettiin. ' Sivun lopussa annetaan seuraavanlainen vinkki: "If you find that you can not pull up webpages, the problem is most likely the dns numbers you entered. Give your ISP a call, and they will be able to tell you which dns servers to use. This is a question they answer all of the time. They will be able to tell you what you should use right away. " Eli, kertokaas miten tämä suomessa onnistuu? ISP:ni on DNA Länsi-Suomi(vanha Lännen Puhelin), ja heillä on oma tekninen asiakaspalvelunsa. Antavatko suomalaiset operaattorit näitä tietoja, ja miten kysymys kannattaa esittää? Jos joku voisi vastata, niin kiva