Port forwarding

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by MapleGunman, Jun 6, 2011.

  1. MapleGunman

    MapleGunman Member

    Joined:
    Jun 6, 2011
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Toivottavasti on oikea alue laittaa tämä, jos ei > pahoittelen suuresti.

    Tässä on nyt yritetty pari tuntia saada minecraftiin serveriä pystyyn muutamilla ohjelmilla ja sitten ihan ilman. Saanut nyt eri guideista sellaisen käsityksen että ilman mitään välikäsi ohjelmaa olisi helpoin. Jos teillä on jotain varmoja vippaskonsteja saada homma kuosiin niin tänne vaan.

    Minulla on ZyXellin P-660HW-D1 malli. Olen useissa ohjeissa törmännyt kuvaan (jota en voi linkittää koska olen uusi käyttäjä) jossa sille ns omalle nettisivulle mentäessä tuossa vasemmalla on P-660HW-D1 alla network ja security tyylisiä kohtia valikossa ja ilmeisesti sitä kautta "portitus" olisi helpoin suorittaa. Omalla sivullani kyseisessä kohdassa ei kuitenkaan lue muuta kuin se P-660HW-D1, sen alla ei ole mitään eikä asia klikkaamalla parane. Tietoa mistä tämä johtuisi?
    Ps. vaikea selittää ilman kuvaa, toivottavasti käsititte.

    Jos viestissäni paljastuu, että olen varsinainen aasi tietokoneiden kanssa niin älkää jooko naureskelko kamalasti. Kovasti haluaisin vain minecraftia kera kaverin pelata ilman tuntemattomien kanssapelaajien vieressä hillumista. Kiitos :)
     
  2. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    369
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Käytän ite Hamachi serveriä joka on paaljon helpompi tehdä mutta siinä on se huono puoli että kavereilla pitää myös olla Hamachi.
     
    Last edited: Jun 7, 2011

Share This Page