Portin avaus

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by louis227, Mar 12, 2008.

1. louis227

louis227 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on tällainen usb-modeemi. Miten avaisin uuden portin kun tarkoitus olisi käyttää µtorrenttia? Katsoi jo ton portforwardingin ja siellä ei ollut kyseistä laitetta. Downloading nopeus on nyt jotain 80 kt/s ja upload nopeus on vain jotain 5 kt/s.

2. heikki75

heikki75 Regular member

Trophy Points:
    48
    Silloin kun modeemin tai reitittimen uTorrentin porttiohjaus ja palomuuriohjelman asetukset on kunnossa, niin uTorrentin alapalkin keltainen kolmio pitäisi muuttua vihreäksi pallukaksi kun lataat torrenttia. Jos pallukka on punainen niin asetukset on väärin.

Mutta jos sulla on HomePNA kiinteistöliittymä niin niissä taidetaan rajoittaa p2p-ohjelmien toimintaa. Vaihda liittymäsi ADSL-liittymään.

3. louis227

louis227 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ok. Mulla on tällainen "ryhmä laajakaista" joten ei taida sitten toimia kunnolla.

4. jaskpaska

jaskpaska Guest

Mikä tossa on muka vikana?! Käytätkö julkisia vai yksityis-trackereita? Kyllä tuo mulle kelpais :p (vai kuinka nopea netti sulla?)

5. louis227

louis227 Regular member

Trophy Points:
    26
    NO download nopeus onkin ihan siedettävä mutta upload nopeus on kyllä ihan paska kun kyllä sitä pitää jakaakin näillä invite träkkereillä.

6. jaskpaska

jaskpaska Guest

Joo. No miten uppaa julkisilla?

7. louis227

louis227 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ihan samalla tavalla eihän niillä ole mitään eroa ja sitäpaitsi kuka nyt uppaakaan julkisilla?

Share This Page