Porttien avaaminen?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by jhenrui, Sep 22, 2012.

  1. jhenrui

    jhenrui Member

    Joined:
    Sep 11, 2012
    Messages:
    51
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Moikka! Muutin uuteen asuntoon ja sain tänne tosi hyvän ja halvan netin. 50/10m niin halvalla kuin 10e/kk.

    Päätin alkaa hostaamaan omaa teamspeak 3 serveriä omalle porukalle, mutta en saa portteja oikealla tavalla auki vissiin?

    Yritin Portforwadin sivuilta, mutta heillä ei ole ohjeita minun modemia varten. Voisiko joku auttaa minua?

    Modeemi on ZXDSL 931 Series.
     
  2. Ysf

    Ysf Active member

    Joined:
    Oct 2, 2005
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68
    google löysi suomenkieliset ohjeet tuohon vekottimeen Soneran nettisivuilta.

    en jaksanut tuota sen kummemmin lueskella, mutta sisällysluettelossa silmään osui "luku 7 sovellus" (appliction) ja tarkemmin vielä kohta 7.5 porttiohjaus.
     
  3. jhenrui

    jhenrui Member

    Joined:
    Sep 11, 2012
    Messages:
    51
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Jaa, tuo on kyllä aivan eri näkönen ku mitä mulla on. Mulla on tuo saunalahden liittymä, eli sama kun elisa ja kun kirjaudun sisään modemille tulee ihan erilainen sivu esiin. Tuossa kuva:

    www upload.ee/image/2694977/portit.png
     
  4. jhenrui

    jhenrui Member

    Joined:
    Sep 11, 2012
    Messages:
    51
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Okei nyt PFPortChecker sanoo että oon avannu 9987 UDP, 10011 TCP ja 30033 TCP portit ja se pystyy yhdistää niihin. Mutta! Kukaan kavereista ei pysty liittymään servulle, enkä usko että servu on vieläkään netissä. LAN toimii, mutta ei netissä.

    Voisko joku auttaa? :(
     
  5. Ysf

    Ysf Active member

    Joined:
    Oct 2, 2005
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68

Share This Page