Azureus antaa ilmoituksen "NAT ongelma" kun testaan 6881 porttia. Portin vaihto ei auta... Health valo on aina keltainen. Luulenpa että nopeudet parantuisivat jos avaisin kyseisen portin. Purkki on Telewell TW-EA400, ISP Netikka ja yhteys toimii DHCP:n kautta (?). Purkin asetuksissa olen löytänyt osion "virtual server" missä näköjään voin avata portteja... . En tiedä miten tästä mennä eteenpäin...
lisää noihin public port ja private port kohtiin se 6881 ja host ip adress kohtaan oman koneesi lähiverkon ip. Sen näet verkkoyhteyksistä.
Mikä on puplic port? mulla on sama ongelma mut mul on tw500 ja siin on puplic port (From) ja puplic port (To), mitä noihi laitan
Public port on ulospäin(nettiin) verkkopäätteestä näkyvä portti ja Private port on koneessa oleva portti. Eli tuohon tulee porttialue alkaen (from), saakka (to).Esim. alkaen portista (from) 6000 porttiin (to) 7000 asti. Pistä sama molempiin, jos halua useita portteja avata (esim. tuo 6881).
Tuolta vois katella ohjeet noihin Telewelleihin DC:n kanssa... värkkäsin ne pikaisesti... http://koti.phnet.fi/samihaar/htdocs/docs/telewell.html
Voisit selventää tuota sen verran, että mallista riippuen portit voi pistää myös samalle riville (from)-> 411 ja (to) -> 412. Ainakin minä saan tuosta tekstistä sellaisen kuvan, että aina pitäisi tehdä kaksi erillistä riviä. Yksi portille 411 ja yksi portilla 412.