eli oon taistellu ton porttiohjauksen kanssa jo pitkään mutta joku mättää.µtorrent porttitesti kertoo että portti ei oo auki,vaikka oon tehny ohjeitten mukaan(portward telewell 501 v3).kone on natin takana ja säädöt f-securessa on kohillaan.Pitääkö xp.n asetuksissa huomioida jotain?Lataukset kulkee kyllä täysillä molempiin suuntiin.Ongelma on ,että en oo yhteydessä kaikkiin käyttäjiin.Yksityinen IP mitä se vaikuttaa vai vaikuttaako mitään.
No ei se kaikkiin käyttäjiin ole yhteydessä minullakaan vaikka minullakin portit on avattuna. Ja ei kyllä pitäisi loogisesti ajateltuna ollakaan yhdistettynä jokaiseen käyttäjään joka torrenttia lataa jo ihan siitä syystä että osalla on dataa joka sinulla jo on ladattuna eikä yhteyttä siihen käyttäjään siten tarvita.
kyllä,kyllä, ajoin tällä porttikysymyksellä takaa sitä että jos olen connebtable no tilassa niin data ei liiku minun ja toisen connebtable no tilassa olevan välillä vaan tarvitaan connebtable yes tilassa oleva välittäjäksi,en siis voi olla yhteydessä "kaikkiin".mutta jos joku kertos porttiongelmaan kokeilun arvoisia neuvoja olisin kiitollinen.