Porttiohjaus

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by eikukaan, Oct 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eikukaan

eikukaan Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo eli ketuttaa ku uTorrent lataa nii hitaasti. Koko ajan jtn 0.5 Kt/s, vaikka jakajia on tarpeeksi.
    Ja netti on vissiin meganen eli pitäis ladata sellasta 100 Kt/s minun tietääkseni. Ja oon koittanu tota porttiohjausta mut oon niin käsi etten oo viel onnistun, vaikka kuinka oon yrittäny. Eli voisko joku auttaa mua, reititin on A-Link RR84.
    Tuolla uTorrentin alareunassa on joku keltanen kolmio ja ku siihe laittaa hiiren ni tulee et: "Ei saapuvia yhteyksiä. Jos kuvake ei muutu vihreäksi, se saattaa merkitä vikaa verkkoasetuksissasi."
    Miten korjaan tämän?

Edit: Jes! Oliks tää näin helppoo? Menin vaa reitittimen asetuksiin selaimella ja etin sieltä "Port Forwarding", ja laitoin siihen vaan nimeksi "utorrent" ja portiksi sen mikä oli käytössä utorrentissa ja sitte IP-osoitteen. Sitten vaan painoin "SAVE" ja nyt lataaki vähän yli 100 Kt/s :)
    Ja siinä missä oli ennen kelt. kolmio on nyt vihreä pallura ja lukee että "verkko OK." Katoin kanssa verkkovelhon avulla että onko portti ohjattu oikein niin sielläkin oli että "OK!". Heheeejeeeeeee vihdoinkin onnistuin :):)

Last edited: Oct 18, 2008
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page