Power DVD ja kuvan koko???

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by jihaa, Sep 1, 2002.

1. jihaa

jihaa Member

Trophy Points:
    16
    Sain vihdoinkin ihan ok värit telkkaan, mutta kuva on liian iso telkkaan??? Johtuuko se siitä, että kun mulla on valittuna työpöydän resoksi 1280x1024??? Miten sen saa tv:n ruudun kokoiseksi??? Entä miksi kaijuttimista kuuluu surinaa, ku on kuva töllön ruudulla? Miten saa Power DVD:llä 4.0 tekstit leffaan???

2. Trilogy

Trilogy Regular member

Trophy Points:
    26
    Kuvan saa sopivankokoiseksi laittamalla power dvd:n muuttamaan reson 800x600:ksi kun leffoja katsellaan (Löytyy options-valikosta)´

Tekstit saa laittamalla elokuvan valikon setup-kohdasta ne päälle tai painamalla oikeaa nappia kuvan kohdalla ja laittamalla tekstitykset valikosta tekstit päälle.

3. jihaa

jihaa Member

Trophy Points:
    16
    Kun leffan pyöriessä ottaa hiiren oikealla namiskalla valikon, niin siitä ei pysty valitsemaan tota subtitles kohtaa? Se on haaleammalla mustalla, eli ei mahdollista valita??? Kyseessä on mpeg leffa, ei normaali DVD-levy??

Last edited: Sep 1, 2002
  4. Trilogy

Trilogy Regular member

Trophy Points:
    26
    Et voinut heti sanoa...
    Tietääkseni PowerDVD ei tue subtitlejä.

5. Jaanz

Jaanz Regular member

Trophy Points:
    26
    Jihaa: Hae VobSub v1.xx ja nimeät tekstit samantyylisesti kuin leffan eli:

Shrek.mpeg
    Shrek.sub/srt

txt-päätteistä tiedostoa ei tuo VobSub näytä, mutta itse olen saanut sen toimimaan kun muutin txt:n sub:iksi.

Toinen vaihtoehto on RadLight, mutta varoituksen sana: RL sisältää Spywarea ja ainakin jossain vaiheessa se poisti käyttäjän tietämättä Ad-Awaren koneelta, joten tästä se sai _tietyissä_ piireissä viruksen-statuksen (tjmv.) vaikka sitä ei varsinaisesti olekaan...

Tuosta resoluution vaihtamisesta, sulla ei ilmeisesti saa päälle twinviewiä?

6. jihaa

jihaa Member

Trophy Points:
    16
    Niin kyllä mulla saa päälle ton twinviewin ja mulla on xp Prof ja ajurit on 40.41_winxp! Olen käyttänyt sitä, en tota tv toolia! Niin ja sain kyllä teksit tulee mediaplayerillä, mutta en tolla power DVD:llä? Nyt vaan on käynyt niin, että ku laittaa leffan pyörimään, ni telkusta ei näy ky musta ruutu?`Muuten kyllä näkyy tv:stä, esim tää juuri mitä kirjoitan??? Sama on sekä Power DVD ja mediaplayerillä!

Share This Page