Elis. Yritin tuota kohuttua bios-flashia tolla [bold]PowerColorin[/bold] [bold]Ati Radeon X800 PRO ViVo 256MB GDDR3[/bold]- näyttiskortilla jossa on 2.0 ns muistit, ja se alkaa windoosassa vineemään jotta IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL ja sen jälkeen buuttii koneen ja sama rumba tulee jatkumaan... Emon BIOS on AmiBIOS ja muuta faktaa on täsä: AMD Athlon XP 2700+, 512Mt PC3200, 160 Gt SATA. Iskin kaiken Muropaketistakin (http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=21&thread=328404&msRange=50) löytyvien ohjeiden mukaan ja kopasin ton alkuperäsen biosin varmariksi ja sit flashin sill gigabyten flash-utilityl sen ekaks sen gigabyten biosin ja sen jälkeen buut -> iskin sen atin oman X800XT PE:n BIOSin sinne sisään. Nyt kämmenet hiestä märkänä buutin koneen ja tiesin et jes nysse onnistui. JA KISSANV***T. XP tunnistaa kortin ja asentaa ATI WDM RAGE THEATERIN tai jotain ja sen jälkeen iskee sen aina niin ihanan sinertävän virhenäytön ja pisteeksi i:n päälle viel sanoman jossa kettuilee jotta IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. No, ajattelinpa jotta hyvä että mulla on se X800PROn BIOS varmuuskopioitu jotta voin palauttaa kortin takaisin alkuperäiseen olotilaansa... Noh, flashin sen biosin alkuperäisellä BIOS-romilla ja käynnistän uudelleen. Sama perkuleen ongelma esiintyy edelleen! Mikä ihme tähän nyt tuli? Kokeilin jo aiemmin samaa ja sain sillon viel palautettua biosin mutten toisen kerran kiellon päälle kun menin pässi tekemään uudelleen sen flashin niin eipä enää sit onnistunutkaan... Tai siis ottaa se sen X800PROn BIOSin sisäänsä muttei se Windowsissa enää älyä et mitä pitäs tehä... Iskee samaa ihqua sinistä näyttöä niiq X800 XT PE:n biossilla. Elisiis, jos joku on niiko tosi jees heebo ja vois jelppaa meittii tän onkelman kans niin olis aika helmi fiilis jos sen sais viel pelittään.... Toi X800 PRO oli kyl ihan mieletön pyörittämään mutta kun tuolla joku netis kyseli kun leijuin uutukaisella kortilla jotta mullako oli tuo X800PRO et oonko kellottanu sen X800 XT PE:ksi niin sen takiahan tämä koko jupakka lähti käyntiin... Tosin oma syyni koska itse menin ja testailin sitä sit viel Eli siis apuja voisi tarvita... Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen!
Kokeillut vikasietotilaan käynnistystä ja sitten kaikkien ATI:n ajureiden poistoa ja sitten uudelleenkäynnistys ja uudet ajurit?
No kyllähän sitä on yritelty ja koeteltu semmoisen 15 tunnin verran yritin korjailla ja fiksailla mut nuubi ko oon ni ei osaa tarpeeks hyvin...
Olet todennäköisesti kirjoittanut vanhat biosit yli. Niitä ei saa takaisin millään ilveellä(kokemusta on).
Hae oman mallisi oikea bios netistä, lainaa joltain kaverilta pci näytönohain tai hae jostain pc divarista 10 eurolla.Koneen bioksesta laitat primary display pci, ei agp. Boottaa dossiin ja flashaa agp kortti (atin flash flashaa agp väylään).Ja vielä lopuksi itse kun sanoit "nubi ku oon", silloin ei modailla rautatasolla mitään, tulee kallis koulu.