Moi! Minulla on ongelmia joidenkin dvd:eiden kanssa, kun koitan toistaa niitä suoraan kovalevyltä PowerDVD 6:lla. DVD:n pitäisi käynnistyä suoraan VIDEO_TS.IFO -tiedostoa klikkaamalla TAI avaamalla dvd "open dvd file on hard disk drive"-toiminnolla. Joidenkin DVD:eiden kanssa kuitenkin PowerDVD ei suostu niitä toistamaan, avautuu siihen aloituskuva-ruutuun asti, ja sillä hetkellä kun dvd:n pitäisi alkaa toimimaan, ruutu välähtää mustaksi ja palaa sitten takaisin aloituskuvaan. Nämä dvd:t toimivat hyvin kun ne toistetaan suoraan dvd levyltä, ja nämä dvd:t toimivat hyvin kun ne toistetaan joko kovalevyltä tai dvd levyltä käyttämällä WinDVD -ohjelmaa. Tietääkö kukaan missä vika voisi olla tuon PowerDVD:n kanssa, suurin osa dvd:eistä toimii silläkin muitteetta.
Tiesithän, että sillä pitää avata se suurin ifo-tiedosto. Yleensä tuo ratkaisee(ainakin minulla) kovalevyltälukuongelmat kun käytän PowerDVD:tä.
Hyvä tieto, mutta ei ratkaissut ongelmaa minun kohdalla vaikka kokeilikin tuota suurimman kokoista ifo-tiedostoa, samalla tapaa ei suostu PowerDVD toistamaan niitä. Edelleen WinDVD jne. muut ohjelmat suoriutuu noista muitta mutkitta